Innestelling? Tell me!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Friesin, 4 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Sinds eind mei ben ik van de pil af.

3x ongesteld geweest.

Eerste een cyclus van 35 dagen. Tweede cyclus 48 dagen en derde cyclus 29 dagen.

Mijn 4 cyclus ging in op 17 september.

We hebben geklust op 26 en 30 september (2 okt is denk ik n.v.t). Nu heb ik sinds maandag ongesteldheidskrampen, veel plassen, pijn in mijn onderrug, steken in mijn lies, pukkeltjes, ijzersmaak (gisterochtend, maar geen bloed te vinden), en toen ik vanmiddag naar de wc ging om te plassen op mijn werk zag ik bij het afvegen op het wcpapiertje een klein beetje helder bloed. Daar is het bij gebleven. Nu nergens last van!!

Ik weet dat er veel klachten zijn die lijken op een menstruatie die er aan zit te komen, maar vraag me toch af of het misschien niet een innesteling is geweest. Ik voel me ook veel anders. Ik voel me moe en af en toe was zweverig.

Mijn cyclus is nog niet bepaald regelmatig, maar wel met de dagen die ik ongesteld ben. Ik menstrueer 3 dagen. Het lijkt me echt heel sterk dat de bloeding die ik vandaag had een menstruatie was.

Ik ben vrij nuchter, en er is een kans dat ik alsnog gewoon ongesteld kan worden. Dus maak me er niet al te druk om.

Wil alleen wel weten wanneer ik kan testen.

Kunnen jullie mij helpen?

Groetjes:)

2. Ine

Ine Actief lid

5 dec 2006
    159
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    Hoi Friesin.
    Toevallig heb ik zojuist bijna hetzelfde onderwerp geopend.
    Weet niet precies wat je ziet\voelt met innesteling?
    Ik ga als alles weg blijft nu zaterdag weer een test doen, misschien voor jou ook een idee, ik heb zoiets van als het morgen niet doorzet dan test ik.
    Veel suc6!!

3. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Hoi Ine!

Ik weet het ook niet precies.. Lastig hoor! Maar jij bent al overtijd dan? Ik namelijk nog niet, althans volgens mij niet. Als ik een gemiddelde pak van mijn vorige cyclussen ben ik over ongeveer twee weken weer ongesteld. Dus ik denk dat ik nog even wacht met testen, mocht mijn ongesteldheid uitblijven;)

Hoe lang zijn jullie al bezig?

Groetjes!

4. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Zou heel best innesteling kunnen zijn.. weet nog dat twee week voor mn vmk ook 1 drupje bloed heb gevonden..
    Spannend hoor!!

5. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Ik hoop het dat het positief, maar nog even afwachten! Het zou in ieder geval wel al snel zijn, mocht het raak zijn. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit ;).

Jij wel klachten gehad voor de innestelling of na de tijd?

@Ine, ik duim voor je hoor!!

Groetjes!

6. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Ik had absoluut geen klachten verder. Eerst ook niet bij die bloeding nagedacht, dat kwam pas achteraf dat dacht, hé wacht s ff..

7. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    We wachten het allemaal wel af. Ik houd jullie op de hoogte.

Denk je trouwens dat ik al eerder kan beginnen met testen?

8. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    #8 xprissiex, 5 okt 2012
    Laatst bewerkt: 5 okt 2012
    Ik lees mee...
    Ik had 17 september posi ovutest en dinsdag of woensdag me ei gehad. Nu had ik sinds woensdag een raar gevoel in me buik en gisteren wat rooie afscheiding.en nog steeds dat gevoel (soort ongi kramp) Ik had hoop... Tot vanmorgen want toen ik naar de wc ging was het wel wat meer dan wat afscheiding, kramp wordt steeds erger. Ik hoop dat het bloedverlies snel ophoud. Als ik nu ongi zou zijn dat heb ik een cyclus van 28 dagen. maar wel na een week al onig :(

@friesin ik duim voor je dat het geen ongi maar innesteling was.

9. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben helaas toch echt ongi. Hevige buikpijn op dit moment en ook maar meteen gebeld met de HA. Maandag weer langskomen vanwege mijn TE korte LF. Ben benieuwd.... Erg teleurgesteld op moment. :(

10. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    He xprissiex,

wat vervelend joh.. Maar moed niet opgeven! Er komen nog veel meer cyclussen aan. Je lichaam heeft gewoon tijd nodig om weer op regel te komen:).

Digitale knuffel voor jou!

11. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    ik dacht altijd dat je een innesteling niet kon voelen...nou i am a believer...

2 weken geleden had ik erge felle steken links onderin mn buik... ik dacht nog: wat zullen we nou beleven...

nu dus zwanger en nu leg ik de link..dit kan bijna niet anders dan daarmee te maken te hebben...

eerste 2 zwangerschappen niks gevoeld..

voelde bij mij dus niet als menstruatiepijn..

12. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geef de moed niet op. Maar eerst zeven maanden gewacht tot ik eindelijk weer ongi werd en nu al twee keer na een week al ongi. Dus het is meer gewoon zwaar balen! :( :( En heb zo'n buikpijn! Dat maakt Het nog erger! :(

13. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Tsja, het is wat he!

Lekker met de kruik op de buik, filmpje ervoor en CHOCOLADE eten :)

14. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Wist trouwens niet dat het zo lang duurde voordat je ongesteld wordt, bij de prikpil!

Wel beter dat je naar de dokter gaat. Want zo vaak achter elkaar ongesteld worden is wel erg naar.

Veel succes.

Groetjes

15. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een week na me ei al ongi haha. Volgens mij begreep je me verkeerd. Dus me LF is veels te kort.
    Ik geen geen kruik.. gebruik soms alleen paracetamol tegen de pijn.
    Ja met de prikpil kan het zelfs twee jaar duren voordat je weer ongi wordt. Ik mag met 7 maanden erg blij zijn.

16. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Nog steeds niet ongesteld, na de ongesteldheidskrampen die komen en weer gaan.

Begin nu toch wel een beetje ongeduldig te worden..:p

Gelukkig komen er twee vriendinnen over, en kan ik mijn zinnen even verzetten! Geen wijntjes voor mij, ben benieuwd hoe ze zullen reageren als ik vanavond fris neem ipv een wijntje.

Hoe gaat het nu met je xprissiex?

17. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    De pijn was gisteren heviger dan het bloedverlies. Vandaag gaat het wel weer.

Wanneer is je ei precies geweest? En je nod is?
    Ik had deze dezelfde klachten maar ben helaas toch echt ongi terwijl ik dat volgende week pas had moeten worden.
    Wat kans ons lichaam ons toch flink in de mailing nemen hè. :(
    Ik duim nog steeds voor je dat idd zwanger bent.

18. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Fijn dat het alweer wat beter met je gaat:).

Ik weet het niet precies.. zaterdag 29 september of dinsdag 2 oktober.. We hebben in ieder geval veel geklust.

Omdat mijn cyclussen nog niet echt stabiel zijn heb ik een gemiddelde gepakt van 30 dagen. Mijn laatste cyclus was 29.

Bij dat gemiddelde kan ik 16 september pas testen!

Het is gewoon allemaal afwachten. We klussen gewoon door, totdat ik gewoon op een gegeven moment niet meer ongie word.

19. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Correctie 16 oktober haha

20. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0