Hallo meiden, Ik heb vandaag echt weer knallende koppijn en dat heb ik altijd 1 of 2 dagen voor mijn ongie. Dus deze maand heeft het helaas weer niet zo mogen zijn. Nou had ik zowieso al het gevoel dat het weer niet raak was, maar toch. Je hebt toch altijd weer een beetje hoop. Dus nu maar wachten tot de morgen of overmorgen weer doorbreken en dan weer met frisse moed op naar de volgende ronde. Zijn er nog meer meiden die door dit soort voortekenen zeker weten niet zwanger te zijn? Groetjes Willes
Ja dit is bij mij ook altijd een voorteken. Als ik twee dagen van te voren hoofpijn krijg dan kan ik er op wachten want dan komen ze ook zeker. Erg vervelend.
Ja dit is bij mij ook altijd een voorteken. Als ik twee dagen van te voren hoofpijn krijg dan kan ik er op wachten want dan komen ze ook zeker. Erg vervelend.
Ik heb meestal last van hoofdpijn en een zeurend gevoel in buik en rug! Hoop dat het allemaal uitblijft deze keer!
Ik heb meestal last van hoofdpijn en een zeurend gevoel in buik en rug! Hoop dat het allemaal uitblijft deze keer!
meestal heb ik een week van te voren buikpijn, of zere boobies of zere onderrug... 1 a 2 dagen... Nu geen pijl op te trekken omdat ik zeker al 4 weken zere boobies heb en zeker ook al een tijdje zere buik