Ik ga het toch maar opschrijven, misschien herkent iemand dit. Ik weet namelijk heel zeker dat ik 9 maart m'n eisprong heb gehad, dit omdat ik 8 maart dat cervixslijm had. Ik leer steeds beter mijn lichaam kennen, maar nog niet beter genoeg helaas.... Op de 5de dag na m'n eisprong had ik met m'n man geklust en toen ervoer is hele erge pijn onderin m'n buik. De volgende dag voelde ik het ook eventjes nog en ik had ook hele lage rugpijn en vooral last van m'n heupen. Dat gevoel is nu weg, ook verlies ik zo af en toe slijmpropjes en afgelopen zaterdag had ik ook nog dat witverlies waar je zoveel over leest. Wat is het toch spannend, iedere maand wachten........ Maar herkent iemand van deze symptomen? Ik heb niet zoveel last van m'n borsten, ze zijn wel erg soepel en beginnen wat zwaarder te worden.
Ik weet niet of het hetzelfde is... maar ik heb afgelopen dinsdag ontzettend pijnlijke steken gehad in mijn linkelies de hele dag met vlagen, kon er gewoon niet goed van lopen en met lachen voelde ik het ook. Dit is bij mij 5 dagen geweest na heel veel witvloed (ik vermoed zelf cervixslijm), maar had daarvoor wel niet geklusd. dus wat het is geweest ik weet het niet. Vanochtend well met me mannetje geklusd en toen had ik wat roze/bloed bij het afvegen. Ik ben inmiddels officieel (vorige maand was mijn cyclus 36 dagen) nu 6 dagen overtijd met negatieve testen. Groetjes Jollie
Hoe weet je zo zeker dat je op 9 maart je ei hebt gehad? Omdat je op 8 maart slijm had? Dan hoef je niet de dag erna al je ei te hebben. Dat dacht ik ook altijd, maar ik heb toen ovulatietesten gebruikt voor 1 maand en toen bleek de ei toch nog 4 dagen later te komen! Ik hoop voor je dat het raak is, ik duim voor je!
Hey Kaatje, Ik herken veel in jouw verhaal. Ik had ook behoorlijke eisprong pijn. Alleen aan de rechterkant. Tot een aantal dagen erna nog en vooral met klussen inderdaad. Dan span je het aan denk ik. Ik kan je helaas niet vertellen of het iets kan betekenen, kijk maar naar mijn banner. Ik moet zeggen dat ik het weleens eerder heb gehad en toen was het niks... Ik ben wel heel benieuwd hoe het bij jou loopt. Hoop voor je dat het wel iets betekend. x
Hoi! Pijn bij het klussen herken ik wel! Echt heel heftige ongesteldheidskrampen. Dit had ik ongeveer 1 week na m'n ei..... en zie banner!
Hmm zou dit ook nog 5 dagen erna kunnen, dat die pijn wat ik had toch van me ei geweest zou kunnen zijn?
jollie. ik begin soms op dag 10 met slijm (daarvoor al wat waterig) en heb pas op dag 14 mijn ei. dus kan wel denk ik.
ja want mijn cervixslijm valt nooit op alleen nu die donderdag viel het me juist wel erg op... dus het zou in ieder geval kunnen!? Maar had dat vorige maand ook en toen na 12 dagen ongi geworden.
Nou, vorige maand had ik dus ook die cervixslijm en precies op de dag dat ik het uitrekende (14 of 15 dagen) werd ik ongi. Nu voel ik die pijn helemaal niet meer en ook niet echt lage rugpijn wat ik al eerder beschreef. Ik hoop gewoon dat het dit keer raak is. Ik ben best wel vaak erg moe, maar dat kan misschien komen omdat ik ijzer tekort heb, ik gebruik nu staaltabletten. Kan dat trouwens kwaad als je zwanger bent? Als ik zwanger ben, dan ligt ik gelijk m'n huisarts in, dan zie ik wel wat ik wel en niet mag hebben. Oja, ik begon gisteren ongikrampen te krijgen, heel lichtjes en nu voel ik dat weer. Ik hoop net als iedereen dat het gelukt is deze ronde!
hey wie weet betekent het allemaal goeds, ik heb nu sinds gister ook wat bruin/rozeverlies... soms bij het afvegen... dus denk voor mij dat de ongi eraan komt! Ik zit vandaag namelijk 12 dagen na dat cervixslijm (vorige cyclus werd ik dus ongi) Ik ga heel hard duimen dat het voor jullie een mooie test zal worden uiteindelijk! Liefs Jollie
Stom he? Ik ben zo bang dat ik toch ongi ga worden, ondanks alle kwaaltjes. Ik heb de vorige keren er wel van geleerd dat je niet dingen zo hard van de daken moet gaan schreeuwen. Gisteren had ik met m'n man weer geklust en toen ervoer ik geen pijn. Ik weet ook niet meer hoor wat het is. WHAAAAAAAAAH, ik word gek van mezelf! ](*,) Aan mijn banner te zien moet ik nog twee dagen wachten voordat ik mijn NOD voorbij ben. Ik hoop natuurlijk dat m'n ongi wegblijft. [-o<