Iphone

Discussie in 'De lounge' gestart door mama van 2 meiden, 3 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Ik heb een ontzettend oude mobiel en vind dat ik nu wel eens toe ben aan iets moderns...dacht aan de Iphone.
    Nu zie ik uiteraard door de bomen het bos niet meer. Wie heeft tips? Ik zoek een redelijk goedkope iphone die simlock vrij is...wie o wie heeft tips of heeft een goede aanbieding?

2. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Simlock vrij?? Dat is hartstikke duur joh. Je kunt die beter met abonnement nemen. Sowieso even wachten, want de nieuwste iPhone komt eraan!

3. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

de iphone los is mega duur.. zou ook abbo nemen.. met internet dan want daar zijn ze nou eenmaal voor gemaakt..

en ja even wachten de nieuwe is onderweg :D

4. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Oke dank voor de reacties. Wat voor abbo hebben jullie? En hoeveel kan je dan internetten? Volgens mij zijn die abbo's best prijzig toch?

5. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik heb er 1 via internet gekocht voor 400 euro,

hij woonde toevallig 1 straat verderop :p

deze was iig nog helemaal nieuw, hij kon net zelf zijn abbo verlengen en zijn iphone 4 was kapot gegaan en kreeg van de verzekering een nieuwe, en die nieuwe heb ik dus voor 400

in nederland zijn 9 van de 10 iphones simlock vrij, dus ook als je bij tmobile bijv een iphone koopt kun je er een kpn kaartje in doen,

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Morgen is het iPhone event en word de nieuwe iPhone aangekondigd

Het word geen nieuwe iPhone 5, maar een "upgrade" van de iPhone 4

De iPhone 4 gaat dus ook flink in prijs dalen met de nieuwe iPhone op komst

Dus morgenavond na 20.00 het nieuws in de gaten houden, dan word hij aangekondigd ( om 20.00 NL tijd is de persconferentie in Amerika)

7. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Ik wil ook een iphone :D maar ga eerst paar weekjes wachten dan wordt de 'oude iphone 4' wss wat goedkoper :p

8. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Als je een abonnement neemt betaal je het toestel terug in de abonnementskosten.
    Ikzelf kocht altijd losse toestellen bij mijn prepaid kaartje.
    Lijkt mij beter om een sim only kaartje aan te schaffen en dan een losse iphone...
    Kijk gewoon op marktplaats, zijn genoeg iphones en let gewoon op hoe nieuw ze zijn. En..... ga hem zelf halen!!!! laat hem niet opsturen. Test hem ter plekke als ie uit de verpakking is geweest!!!

9. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

Testen bij een iPhone kan alleen als je een micro sim hebt

10. SeaShell

een losse nieuwe iphone 5 zal wel rond de 900 los gaan kosten ( zonder abbo), en dan nog een sim only van 10 p/m is dus veel duurder dan de iphone voor 300 euro met abbo aanschaffen en dan voor 29,95 onbeperkt internet en 150 belminuten en smsjes. dan kom je in 2 jaar ook uit op ongeveer 800 euro, en dat betaal je al bijna los voor het toestel zonder abonnement

11. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik zou persoonlijk gaan voor een abbo met de samsung galaxy die is een stuk goedkoper

12. SeaShell

Nieuwe iPhone zojuist aangekondigd:

hij heet de iPhone 4S en is 7 keer sneller dan de iPhone 4

Deel Deze Pagina