Dag meiden, Onze zoon krijgt sinds vorige week floradix kindervital. Hij is daarvoor ziek geweest en had een slecht eetlust. Wij kregen van een tante van mijn vriend door dat floradix echt goed is. Sindsdien heeft onze kleine man ook weer een heerlijke eetlust en is echt super vrolijk. Alleen vraag ik mij nu af of hij de vitamine d druppels moet blijven krijgen. Is er iemand die dit weet? Alvast bedankt!
Dit vond ik erover: Met vitamine D en Calcium Kindervital bevat tal van belangrijke voedingsstoffen voor een gezonde groei. zoals calcium voor de botten en het gebit. Ook bevat Kindervital vitamine D. dat onder invloed van zonlicht wordt aangemaakt en dus vooral in de donkere maanden aanvulling verdient. De verhouding tussen calcium en vitamine D is van belang. Daarom bevat Kindervital deze stoffen precies in de juiste hoeveelheid. Tot slot bevat dit smakelijke elixer ook de vitamines A. B6. B2. B1. B5. B12. C. D en E. Goed idee trouwens om dit te gebruiken. Mijn zoontje is echt een rampzalige avondeter (eet niks) en verder lust hij eigenlijk alleen bananen
Er zit al vitamine D in. Ik geef het ook altijd aan mijn kids in de donkere maanden en heb echt wel het idee dat het helpt. Ze pikken minder snel verkoudheidjes en griep op, lijkt wel. En het feit dat het 100% natuurlijk spul is geeft een goed gevoel. Juliette
Ik ben er ook echt heel tevreden over hoor!!! Onze zoon wilde de laatste tijd bijna niet eten, ja koekie maar daar worden we niet groot van. Ook had ik het idee dat hij niet helemaal lekker in zijn vel zat, was stilletjes speelde niet en at weinig. Hij eet nu al 3 dagen zijn bordje zo goed als leeg en is echt weer heel vrolijk. Ik raad het zeker andere mensen aan