Gevonden op onze marktplaats : Doudou Plat Lapin Doudou Et Compagnie Jeux & Jouets Indre-et-Loire - leboncoin.fr Doudou et compagnie plat lapin blanc rose col blan Jeux & Jouets Pas-de-Calais - leboncoin.fr
Laten we even afwachten of Mamavan6 het knuffeldoekje nog vindt, want dat zou het goedkoopste voor je zijn. Zo niet, dan zal ik beiden verkopers in Frankrijk wel even voor je contacteren
Hier kun je hem kopen voor 7,60 euro + 9 euro verzendkosten. Is wel een stuk veiliger dan via leboncoin. En goedkoper zul je hem denk ik niet kunnen vinden als je hem laat opsturen vanuit Frankrijk. De verzendkosten in Frankrijk zijn altijd erg duur. Doudou Plat Blanc Lapin Avec Colerette ET Broderie Bleue Doudou ET Compagnie | eBay
Oké, dat is goed In de advertentie staat dat hij nog 2 dagen is afgeprijsd, maar dat stond er gisterenavond ook al dus geen idee hoelang die aanbieding nog duurt. Daarna kost hij weer 9,50 euro. Het is trouwens geen particulier die hem verkoopt, dus nog minder risico. En er is nog iemand die de advertentie volgt.
Sorry dat ik gisteren niks van me liet horen,toen de kids om 8 uur op bed lagen,ging ik ook knock out. Maar ik heb m!Moet m wel even voor je wassen,hij lag in de rommelkast. Waar moet ie heen?stuur me maar een pb.
Het zijn natuurlijk de aanbieders die de prijs bepalen. Als je lang genoeg wacht zakt de prijs wel, of je moet ondehandelen...