Ik schrok me ergens toch wel rot toen ik dit hoorde dat kinderen die ingeent zijn voor de mexiaanse griep een kans hebben om de slaapziekte te krijgen. alleen ze vertellen niet waneer de kinderen kregen ja na de inenting maar hoeveel tijd zat daar tussen 1maand 5 maanden? het is nu bij ons anderhalf jaar geleden en tot nu toe heeft mijn zoontje nergens last van maar ben toch ergens wel bezorgd. ergens denk valt wel mee gewoon bang makkerij maar aan de ander kant wil ik wel meer duidelijkheid hebben. ik dacht er goed aan te doen in die tijd om me kind in te laten enten.:x maar nu heb ik ergens toch wel een beetje spijt maar ja dat is achteraf gepraat helaas is er ook een andere kant dat kindjes niet ingeent waren en de griep kregen en er aan overleden zijn dan denk je misschien weer had ik maar toch ingeent. zo dubbel. zijn er meer die zich nu zorgen maken om dat je je kindje heb laten inenten ik weet ook niet meer welke mijn zoontje heeft gehad. het gaat om de Pandemrix. een bezorgde moeder jojo
Deze is dubbel http://www.zwangerschapspagina.nl/films-televisie-nieuws/255121-slaapziekte-kinderen-na-griepvaccin.html
nou dan kan deze weer weg ik kon er geen een vinden met dit onderwerp heb er denk ik overheen gekeken.