Mijn man heeft een difraxfles laten vallen, tja dat is wel eens een keer vaker gebeurd. Niets aan het handje. Maar nu zit er een grote barst/scheur in de onderkant. Vind het wel vreemd, dat zou toch niet moeten kunnen? Of heb ik het helemaal mis?
Ik heb het zelf nog nooit gehad, maar vanuit mijn omgeving heb ik het wel vaker gehoord. Foto's maken van de fles en even een mailtje sturen naar de klantenservice. Naar alle waarschijnlijkheid krijg je gratis een nieuwe fles.
Dankje voor je reactie. Ik heb net een mailtje gestuurd met de vraag of het normaal is dat ie zomaar kapot kan vallen. Maar heb al eens eerder geklaagd over het vervagen van de maataanduiding na een paar weekjes al. Na wat zeuren nieuwe gekregen. Dus als ze het na deze vraag niet aanbieden dan laat ik het er gewoon bij.. Ben benieuwd!
Ik heb er een onderwerp over geopend. Die van mij was finaal afgebroken. Als je een foto wil zien moet je even tussen mijn geopende onderwerpen kijken. Ik vond het een zeer slechte zaak.
Hier vorige week ook! heb hem weggegooid....mmm had dus beter een klacht in kunnen dienen. Overigens hier ook snel de maataanduideling eraf
Dankje voor jullie reacties. @Wonderteam: ik heb je topic gevonden en ze ook gemaild met foto! @Maria: ja wel jammer, je had wel beter even kunnen klagen..! Misschien kun je dat alsnog doen? Dan wel zonder foto.
Ja precies! Hier het topic van wonderteam. Staat het mailadres ook tussen van de difrax medewerker. http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/278769-difrax-fles-spat-elkaar.html
hier zeer ontevreden over difrax. heb inderdaad ook al een keer vervaagde maataanduiding gehad, waarna ik na mailcontact nieuwe flessen kon halen. Later ook nog flessen waar spontaan scheuren in kwamen Ze lekken ook nog en zijn lelijk. Ben blij dat mn dochter avent weer geaccepteerd heeft. #@$#$:x:x voor difrax