Ik heb gegoogled om wit/zilver barok behang te bekijken, en toen vond ik dit behang wat ik helemaal geweldig vind Maar...waar is het te koop, ik heb heel internet al afgespeurd maar ik weet niet waar ik het kan kopen..hopelijk heeft iemand dit behang ook of weet toevallig waar het te koop is...
Volgens mij bij de praxis! En anders hebben ze 2 soorten behang die er erg op lijken! Wij hebben een mdf plaat behangen met behang wat er ook een beetje op lijkt, kwam ook bij de praxis vandaan.
Dank je consider ga ik daar even kijken.. meteen even op de site gekeken en helaas zie ik deze niet maar er staat wel dat het een greep uit het assortiment is..maar heb ook nog een andere mooi gezien, dus op naar de praxis! Andere tips winkels zijn als nog steeds welkom!
Wij hebben ook zoiets op onze muren van de babykamer. Het hangt nu alweer een jaartje aan de muur en hebben het destijds gekocht bij Praxis.
Google eens eiffinger behang..... denk niet dat dit behang van hen is, maar zij hebben wel geweldig behang en daar zit volgens mij ook genoeg barok bij!
Misschien op de site van de Decorette?? Ik meen me te herinneren van een of ander interieurprogramma op tv dat ze daar ook van dit soort behang verkopen.
Volgens mij ook inderdaad Praxis, mijn schoonzusje heeft dat behang ook. Als ik haar zie zal ik het voor je vragen maar ik meen dat ze het bij de Praxis heeft gehaald destijds.
Wij hebben dit behang in het zwart en hebben het gekocht bij de Karwei die hebben het in bijna elke kleur wel succes