Wie heeft die? Wat zijn jullie ervaringen met die stoel? Ik zit eraan te denken om die voor mn dochter te halen. Haar hoofdje begint nu boven de maxi cosi uit te steken.
Wij hebben hem en vind het een prima stoel. Onze meid is er makkelijk in te zetten en weer uit te halen.
We hebben een tijdje terug voor de keuze gestaan om de priori of de tobi aan te schaffen. Het zijn beide goede stoelen alleen was de priori voor onze auto te laag om uk uit het raam te laten kijken. Dan zou hij dus niets gezien hebben en dat heeft bij ons meegeteld waarom we voor de tobi zijn gegaan.
wij hebben hem ook. Ben er heel tevreden over! Helemaal voor de prijs. Zoontje is er makkelijk in vast te maken. En wisselen naar een andere auto is ook geen probleem. Merk nu wel steeds vaker dat zoonlief erg groot begint te worden en het lastiger wordt met in de auto zetten. Maar dat ligt meer aan onze auto volgens mij dan aan de priori. Achterin is er namelijk niet zo veel beenruimte. Maar dat maakt volgens mij geen verschil per autostoel. Gewoon andere auto aanschaffen
Wij hebben 'm ook, ik vind 'm erg fijn! Zeker als je kijkt naar prijs-kwaliteitverhouding, ben ik heel blij dat we voor deze stoel zijn gegaan. Een hele goede, degelijke stoel die niet zo duur is.
Wij hebben hem ook. Hele fijne stoel, Louise zit er heerlijk in. Wij hebben er toen 90 euro voor betaald maar was een scherpe aanbieding, dus 100 euro lijkt me een mooie deal.