Hallo meiden, hoe lang ongeveer na een VMK is je hcg weer uit je lichaam verdwenen? Ik heb een VMk bij 6 weken gehad. Groetjes
Wat verdrietig, sterkte ermee! Bij mij ging het heel snel, maar ik heb (meest waarschijnlijk) ook nooit echt hoog HCG gehad omdat niet goed zat. Bij ruim 5 weken HCG rond 30 (al dalende waarschijnlijk) en geen vruchtzak op echo, bij 6 weken kwam miskraam op gang. Na een kleine week was HCG al 0. Eerste eisprong 3 weken na miskraam en nu afwachten wat cyclus gaat doen. Erg veel last van PMS, dus hormonaal zeker nog niet de oude.
Bij mijn eerste mk was het na 2 1/2 week uit mijn lichaam. Nu was het pas na 6 weken (toen ik weer ongi werd) uit mijn bloed.
Okee, dus het wisselt wel wat. Bij bij was er op de echo met 6 weken en 2 dagen niets te zien op de echo. Vruchtje zal dus ook vroeg gestorven zijn. Kache, vervelend dat je er hormonaal nog last van hebt. Dat vind ik persoonlijk nog het ergste van de miskraam, dat ik lichamelijk gebroken ben.
Ik ben 17-02 geopereerd aan een bbz, op 03-03 nog een heel vaag 2e streepje te zien op zwtest en op 05-03 en 06-03 positieve ovulatietesten. Dus bij mij al met al 2,5 weken voordat ik weer een eisprong had maar nog wel klein restje hcg in mijn lichaam.