is dat circuit? vorige week vrijdag lag nl een pakketje van h&m wat ik besteld had bij de voordeur, open en bloot, zak zat wel dicht maar een ander had het zo mee kunnen nemen. ik was nl niet thuis.
Volgens mij wordt het gewoon via tnt verstuurd althans mijn h&m pakketjes komen via tnt...moet je daar even melding van maken en een klacht indienen..want voor hetzelfde geld was het inderderdaad weg...Als ik niet thuis ben doen ze ff een briefje in de bus...(zoals het hoort volgens mij)
mn vriend zei al "zeg gewoon dat je niks ontvangen hebt" , maar ten eerste ben ik niet zo en ten tweede hou ik van de 4 art maar 1 stuk, dus heb er niets aan. we hebben een gietijzeren prullenbak bij de voordeur staan, eerder gooiden ze het daar in, maar staat nu een pot bloemen op.
Zou gewoon de TNT bellen en dan een klacht indienen. Ik heb het hier ook een keertje gehad, toen goot het van de regen. Ze belde aan en ik was niet gelijk bij de voordeur en toen ik daar aankwam, stond het pakje op de stoep en de auto reed weg. Gelukkig was ik wel thuis, maar anders was het pakketje helemaal wegeregend.
Ik heb dat een keer gehad met iets van de wehkamp, lag gewoon voor de deur! Ik had later een mevrouw van wehkamp aan de lijn en gevraagd of dat normaal was, ze vond het raar en ging daar zeker melding van maken. (DHL volgens mij) Waarschijnlijk staat het wel op de site van h&m wie zij laten bezorgen. (je kunt iig via h&m klacht indienen) want hun hebben er natuurlijk het meeste baat bij dat ze de klanten houden. Die koerier bezorgt wel door...
Ja, maar ik zou toch ook een klacht bij tnt indienen, want wij hebben hier toch wel vaste postbodes van tnt van de post en de pakkettendienst..dus dan ben je al gelijk bij degene die het gedaan heeft.....Maar weet niet of dat overal gelijk is?
Volgens mij doet circuit het ook. Hier meestal Select vracht. Maar op mijn vorige adres circuit volgens mij.
Onderstaand antwoord heb ik gegeven in het topic 'postbezorging'. Onze buurvrouw is vaak op reis voor d'r werk. Regelmatig liggen er pakjes bij d'r voordeur, terwijl ze dan misschien pas een week later thuiskomt. Vind ik ook belachelijk, waarom bellen ze niet even bij één van de buren aan. Wij nemen 't pakje vaak mee naar binnen, zodat 't niet nat wordt. We wonen in een gesloten appartementencomplex, dus eigenlijk horen ze al niet eens bij d'r voordeur te staan (oké, ik snap dat ze met iemand meelopen, maar waarom dan niet zo'n briefje in de bus dat ze het pakje op kan halen?). Dus, hier ook een rare postbode. Oh ja, is met mijn kraampakket ook gebeurd trouwens. Was ik wel gewoon thuis, werd aangebeld, ik naar de deur toe, toen stond er alleen een grote doos met 't kraampakket erin en ik zag nog net iemand door de deur van 't trappenhuis verdwijnen (had blijkbaar haast). Beneden had hij/zij niet aangebeld, dus die doos had er zo een dag of langer kunnen blijven staan. Raar vind ik dat.