Hier staat hij sinds vandaag aan! Vreselijk koud had ik het maar nu met de verwarming aan weer heerlijk warm!
Wij heb zo'n thermostaat die automatisch aanspringt bij een bepaalde temperatuur, en gisteren was het zo ver hoor Vanochtend lekker warmen handdoeken van de radiator in de douche. Ik heb er wel weer zin in!
Nee hier nog niet Ik houd het met kaarsjes nog tussen de 19 en de 19,5 Halverwege oktober was ik het pas van plan...hoop dat het lukt.
Hier wou ik hem gisteravond eventjes aandoen omdat het best wel fris was in huis. Maar hij doet het niet! Zelfs als ik hem draai naar de 30 graden reageert hij gewoon niet:x En het lukt ook niet om het bedrijf te bellen,morgen weer poging.Dan zetten we de kaarsen maar aan.
Wij hebben hier ook een automatische thermostaat en wanneer het hier onder de 21 graden gaat,schiet hij ook aan. Deze ochtend stond hij dan ook aan,kben er wel blij mee. Kom je smorgens niet in een koud huis wakker!
Ik heb gisteravond de houtkachel weer laten branden...en net heb ik hem ook weer aangemaakt,heeeeeerlijk!
Wij hebben de verwarming van de week al een keer aangehad! Toen was het hier nog maar 17,5 graden... Gisteravond ook weer! Heeeeeerlijk
Ik baal, want ik wil hem eigenlijk nooit voor oktober aan doen. Zag net dat het hier binnen maar 17,5 graden is. Ik zelf trek dan een dikke trui aan en warme sloffen, maar voor de kleine vind ik het wel een beetje koud. Dus ik ga hem toch maar aan zetten nu, op 19 denk ik.
Paar dagen terug, 't was toen voor het eerst onder de 19 graden gedoken, dus eventjes aangezet.. maar hij staat dus niet de hele dag aan. 's Avonds word het vanzelf warmer hier, dan blijft de kachel uit (tenzij mijn man er met zijn klauwen aanzit haha )
Het is hier nu nog 19,5 graden dus hij staat nietvvan maar ik heb het wel koud haga maar nu extra dik vest aan getrokken de kids zijn druk met spelen dus die hebben het gelukkig ook niet koud en anders ook extra vestje ik wil hem liefst ook niet te vroeg aan zetten hier beetje proberen te bezuinigen haha
In ons huis springt ie ook vanzelf aan bij 19,5 en minder. In de woonkamer is het nu nog 22 graden door de zon gisteren, dus hij is nog niet aan. Maar ik vind de slaapkamer al best koud, brrrr. Van mij mag hij dus snel aanspringen .
Grappig om te lezen dat er hier meer zijn die de verwarming eigenlijk niet voor 1 oktober aan willen zetten. Hier dus net zo maar vanochtend vond ik het toch echt te koud. Het was hier maar 18 graden dus heb de verwarming op 20,5 gezet.
Nee nog niet aan gehad, stel dit zo lang mogelijk uit, scheelt weer een hoop stookkosten. Wij hebben een niet zo energiezuinige heteluchtverwarming namelijk van ongeveer 23 jaar oud. Als het 's-avonds iets frisser wordt pak ik wel een fleecedekentje of een warmer shirt aan en sloffies. Manlief is zeer warmbloedig en loopt 365 dagen per jaar met korte mouwtjes.