Even jullie hulp nodig.. wanneer nu mijn ei ?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Selena149, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Hoi iedereen,

oktober vorig jaar ben ik met de pil gestopt vanwege een kinderwens. Vanwege hele lange cycli (47-63-47) ben ik een tijdje geleden begonnen met temperaturen en efamol/ovulavit (wat geen zoden aan de dijk zette). Nu aan de maansteen en rookkwarts gegaan (edelstenen) uit een beetje wanhoop en monnikspeper (waar ik nu mee gestopt ben vanwege de primolut). De vorige cyclus helaas heel duidelijk geen eisprong. Vanwege ook dagelijkse buikpijn/opgezette buik (en dus ook geen eisprong toen, en zeer lange cycli) ben ik vorige week naar de gyn geweest en heb ik voor 3 maanden primolut meegekregen (en krijg ik een echo en bloedonderzoek). Met de primolut vorige week woensdag begonnen, vandaag laatste pil. Temperaturen gewoon mee doorgegaan, maar zoals jullie zien schommelt die gigantisch. Nu begint het er op wonderbaarlijke wijze op te lijken dat ik toch een ei heb gehad vorige week (tijdens de primolut). FF geeft aan op dag 29, maar ik twijfel of het niet dag 25 is. Wat denken jullie ? Vorige week maandag en de dagen erna ovutest gedaan en die waren negatief. Kan Primolut een eisprong opwekken na 1 dag bijv. ? Nee toch... Sowieso zal mijn LF aan de krappe kant zijn (temp vanmorgen alweer gedaald), maar wie weet komt dat door de primolut (zondag/maandag moet ik ongesteld worden).

2. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    Ik denk dag 25. Nu je temp weer daalt ben ik bang dat je ongi gaan worden. Hopelijk heb ik ongelijk!!

3. Selena149

Dank je :) Zelf denk ik ook dag 25. Vanmorgen weer 0,1 erbij, 36,5 dus. Morgen of maandag moet ik volgens de primolut ongi worden. :)

4. Selena149

Vanmorgen weer een hogere temp (36,6) maar denk toch dat mijn ongi er aan komt. Vandaag of morgen moet ik het worden, en heb weer de standaard ongi kramp, opgezette buik en vochtverlies (waarbij het voelt alsof het bloed is ze maar, sorry voor de details). Heb al stiekem met een ovutest getest vanavond omdat die ook HCG schijnt te herkennen, maar negatief.

Deel Deze Pagina