Zouden jullie je oog er eens op willen werpen? Het is namelijk de eerste maand dat ik temp. Vrijdag de 22e had ik een positieve ovu test. Ik temp elke dag op hetzelfde tijdstip
Je geeft aan dat je de 22e een positieve ovu test had, maar de 24e ook??? Was die echt positief? Want als dat niet zo is dan zou ik zeggen dat je ei waarschijnlijk de 23e gesprongen is. Waarom heb je daar een open rondje van gemaakt? Slecht geslapen of op een ander tijdstip getempt?
Huh? Open rondje?? Kan je mij dat ff uitleggen. Ben amper bekend met ff. Ik heb de 24 geen positieve test gehad. De 22e wel
Hmmm da's de meest correcte manier dus dan zal het wel kloppen. Als nu de komende 2 dagen je temp hoog blijft is gisteren je eisprong geweest. Maar het kan ook zijn dat je eitje nog moet springen. Nog even afwachten dus.... Ben benieuwd naar de volgende dagen ....spannend eh!
Ja heel spannend. Maar ik denk echt dat m'n ei vrijdag was aangezien ik toen een positieve ovulatietest had en gister een negatieve. We zien het wel weer ergens begin maart