Goedenmorgen, Ik ben nieuw hier op het forum, ben vandaag 5 weekjes in blijde verwachting, maar super onzeker. Heb een zoontje van bijna 2 1/2, maar ook bij deze zwangerschap erg onzeker over dat het maar goed mag gaan. Mijn vraag is dan ook, of iemand weet dat hard werken en tillen en bukken ook invloed kan hebben op je groeiend mensje? Dat de zwangerschap hiervan kan misgaan? Zit nl midden in de verhuizing en heb vanaf nu 3 weekjes rust voor dat we de sleutel krijgen van ons nieuwe huis waar ook veel aan gedaan moet worden. Ik wil het ook niet te vroeg vertellen aan iedereen vandaar dat ik niet onder wil doen van anderen. Wie weet deze vraag van mij? Hoop van iemand te horen. Heb overigens instabiele bekken en bruikpijn en opgezette buik nu al!!
Ik zou het zeker wel rustig aan doen. Ik weet niet of het direkt kwaad kan, maar ik zou het risico niet willen lopen. Kunnen jullie niet veel hulp inschakelen en dat jij dan voor de natjes en de droogjes zorgt en voor jullie kindje zorgt. Wie weet valt het dan niet eens op en hoef je het niet te vertellen. En mochten er opmerkingen komen kan je altijd nog vertellen
vaak zit het vruchtje wel zo goed ingenesteld dat het niet zo snel loslaat hoor maar ik zou voor de zekerheid wel rustig aan doen en op tijd rust nemen. kijk ook uit met verflucht etc want dat kan wel schadelijk zijn
Pas op met teveel tillen. Een vriendin van mij kreeg na een verhuizing een bloeding. Volgens de vk kwam het daar ook waarschijnlijk door. En dat terwijl ik alles van gewicht uit haar handen had gepakt Alles is goed afgelopen gelukkig, maar voorkomen is beter lijkt me.
idd.. oppassen met tillen.. gewoon iets rustiger aan doen meid.. als t goed zit zit t goed en kan t vruchtje veel hebben.. maar jouw bekken moet je niet overbelasten als ze instabiel zijn.. daar heb je alleen maar narigheid van zeker naarmate de zwangerschap vordert.. Neem jezelf in acht..