Ben erg benieuwd hoe het is afgelopen. Heb het zelf ook gehad met het favoriete beertje van mijn zoon. Een leeuwtje met een muziekdoosje erin. Heb er gelukkig nog 2 kunnen scoren op Ebay.
ik heb nog maar net kunnen reageren op lynnes haar bericht !! ik heb vandaag moeten werken van 8 tot 20.00 ... maar ik hoop zo dat ze ze heeft ! nu geduldig afwachten
Ik heb wel een andere variant hiervan, een roze biggetje. Alleen heb ik die al 10 jr geleden op de kermis gewonnen. Wie weet hoelang die dingen al bij cenrerparcs in de machine liggen . Ga ook nog even zoeken, vind ik altijd wel leuk
Is dit em niet zonder stippen?! Zit op mijn tel dus kan alleen link plaatsen... plush dog green - Google zoeken
Naam: Kass Import/Export Vestigingsadres: Raoul Wallenbergstraat 45 Vestigingsplaats: 1102AX Amsterdam Zuidoost KvK-nummer: 33303930 Vestigingsnummer: 000011301759 Soort Inschrijving: Hoofdvestiging Denk dat je dit bedrijf moet hebben. Kopen oa partijen speelgoed op..ben bang dat het op=op is. Succes met zoektocht!
ik heb lynnes een pb gestuurd maar helaas nog niets gehoord dus ik wacht in spanning af !! mystify kijk dat is al weer wat meer ! maar ik vrees er ook voor dat het op is op is... proberen een telnr te vinden !! thanks !!
Op deze website zie ik wel een mail adres staan van kie trading misschien het proberen waard? Productwaarschuwing.nl - Waarschuwingen voor mei 2012 (kass@hetnet.nl)
We hebben misty dus gevonden, had ze aan mijn zusje weggegeven met een hoop andere knuffeltjes en kwam ze van de week daar in de babykamer tegen. Stuur ze zo snel mogelijk op dus je hoeft niet meer verder te zoeken