Hooooi, Nou heb ik een tube ontharingscreme van kruitvat liggen. Heb het voor mn benen gebruikt en dit geeft prima resultaat. Zou ikdit ook voor mn schaamhaar kunnen gebruiken?? Ik durf het niet te laten waxen Ik zit er over te denken om het straks er gewoon op te smeren maaaaar zou dat werken? Of zou ik met een schaamstreek vol blaren zitten enzo? Wanth etis niet die speciale voor bikinilijn.. wat denken jullie??
ohh ja! ook een goeie opzich! Nou ja kwaad kan het misschien denk ik toch niet ... hoogstens dat het niet lukt ofzo.
ik heb die van de kruidvat ook werkt perfect en weer een speciale andere tube voor bikinilijn vancde kruidvat....
lol, jij durft! voor hetzelfde geld staat je poes in brand haha ps, ik heb ook van die creme van de kruidvat... helpt hier niet ik denk dat mijn haren te dik zijn... en het stinkt!
Ik vind ontharingscrème vrij agressief voor je muts.. Lees dat je het al hebt gebruikt.. lekker warm he?! Hier 1x en nooit weer.. gebruik nu gewoon een scheermesje. Werkt prima!