Hallo allemaal, 15 mei was cyclusdag 1, 17 mei ben ik gestart met clomid 150. 27 mei had ik een follikel van 14 mm (cd13) 29 mei een follikel van 15 mm (de 15) 31 mei een follikel van 17 mm (cd17) De gynea raadde me aan om vandaag 4/6 pregnyl te laten zetten, een follikelmeting was niet meer nodig. Nu dacht ik gisteren 3/6 een positieve ovutest te hebben, maar het valt me op dat de controle streep lichter is als op de andere testen ... Kan dat kwaad, is deze dan vals positief ? Ik heb gisteren namelijk naar de gynea gebeld om te zeggen dat ik een positieve test had, om te vragen of ik de pregnyl niet eerder moest zetten.. ze zei me van hem gewoon niet meer te zetten... Maar nu twijfel ik zo of ik wel een eisprong van mezelf ga hebben, was deze test wel echt positief ?! Zou ik bloed laten prikken om te kijken of ik effectief een eisprong van mezelf heb gehad , en vànaf wanneer kan dat dan ? Hopelijk kunnen jullie me wat wijzer maken.
De 3e is inderdaad positief. Dat zou betekenen vandaag of morgen je eisprong. Ik zou dan volgende week dinsdag of woensdag gaat prikken op progesteron