Even stralen

Discussie in 'De lounge' gestart door happyglow, 28 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Ik wil even stralen hier!

Tijdje terug hadden we het huis wat we nu huren gekocht onder voorbehoud van financiering en onze hypotheekadviseur gaf aan dat alles verder oke was en dat we het huis konden kopen op 1 salaris. Hartstikke gaaf want we wilde een gezinsuitbreiding en we waren al stiekem aan het proberen aangezien we allemaal septemberkindjes wilde. (economisch beter en leuker met 1 groot feest elk jaar)

Ik ben zoals gestopt met werken per 1 januari om eens even lekker te gaan genieten van mijn zwangerschap waarvan ik hoopte dat die er al was (ik moest dan in DEC zwanger geraakt zijn om in SEPT uitgerekend te zijn) en jahoor, 9 Januari teste ik positief!

Hartstikke in de wolken tot de hypotheek adviseur ineens met het nieuws kwam dat de hypotheek toch niet lukte omdat ze in mijn man zijn werkgeversverklaring geen overwerk meegenomen hadden en hij had dit wel meegerekend. Na over en weer bellen kwam er geen beweging van hun kant. Ze wilde dit niet in een werkgeversverklaring zetten en kwamen met allemaal onlogische redenen. Dus kwamen we een behoorlijk bedrag te kort waarvan we de helft toevallig op onze spaarrekening hadden als buffer maar de andere helft niet plus dat onze gezinsbuffer compleet weg was dan en daar hebben we hard voor gewerkt zodat ik thuis kon blijven.

Als wij het niet konden kopen zou mijn schoonvader (de eigenaar van het huis) het huis weer te koop moeten zetten en we weer een ander huis moeten kopen (terwijl we er pas sinds SEPT inzaten!!!)

Alles stortte in elkaar en we zagen het niet meer zitten, we moesten met 1 salaris een onmogelijk bedrag bij elkaar sparen en we kregen maar tot DEC dit jaar de tijd omdat hij het van de gemeente niet langer mocht verhuren...

Zag het echt niet meer zitten toen.

De zwangerschap was ook lastig, ik was erg misselijk de hele dag door en had enorme buikkrampen en daarbovenop hadden we allemaal de griep thuis en kreeg de oudste ook nog eens de waterpokken die ik nog niet eens gehad had en dat blijkt dus enorm gevaarlijk te zijn in een vroeg stadium van de zwangerschap.

En nu eindelijk alles op een rijtje!!!

Al mn zwangerschapsklachten zijn over en geniet als een malle van mn kleine druif in mn buik
    Onze kids zijn weer bijna beter en de waterpokken zijn grotendeels allemaal opgedroogd.
    Ik blijk toch in het verleden in contact te zijn geweest met het virus waardoor ik een imuumsysteem heb en het dus niet gevaarlijk is voor de kleine en heb meteen het hartje weer even mogen horen:D
    en het belangrijkste; we krijgen van de belasting onverwachts een bedrag terug en als je dat optelt met het bedrag wat we terug krijgen na het invullen van de inkomstenbelasting hebben we alles wat we nodig hebben om dit huis te kopen!!!

Dus ik wil eventjes stralen vandaag!!!

...en morgen
    ....en overmorgen:D

en de rest van mijn gelukkige leven met mijn lieve man en onze prachtige kinderen!

Moest ik ffies kwijt!

2. lilian79

lilian79 Bekend lid

28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    ik word helemaal blij van je verhaal!!!! wat heerlijk allemaal, en zo zie je maar, uiteindelijk komt alles goed...gefeliciteerd meid! he heerlijk dit, heb helemaal een glimlach op mn gezicht! geniet!

Deel Deze Pagina