ik zie iets heel vaags, jullie ook?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by anonym, Feb 24, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anonym

anonym Lid

Feb 11, 2010
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

help me ajb! heb al zoveel testen gedaan. zie mijn handtekening. Kijken jullie eens mee, het is wel heeeeel vaag hoor... graag jullie mening..
    ik lees vaak, als je wat ziet is er hcg, maar betekent hcg altijd zwanger??

View attachment 132902

2. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

Nov 3, 2009
    2,007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Ik zie wel iets ja :) Zal over 2 daagjes nog eens testen om te zien of die donkerder word ;) Succes en alast een voorzichtige gefeliciteerd !

3. dafne

dafne Actief lid

Dec 25, 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    op de bovenste van de twee , zie ik iets... op de onderste niet.
    morgen even een nieuwe test doen, met ochtendurine...

4. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

Nov 3, 2009
    2,007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
  5. beebiegirl

beebiegirl Actief lid

Oct 3, 2008
    311
    0
    0
    Op de bovenste zie ik ook iets. Dat had ik gister ook. Vandaag weer getest en duidelijk or na 3 testen en een digitale weet ik het zeker ZWANGER!!! Ik zie dat het dezelfde zijn als die ik heb gebruikt :)

6. anonym

anonym Lid

Feb 11, 2010
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er is dus wat te zien, haha, dat had ik natuurlijk al gezien, maar toch is het fijn om die bevestiging te krijgen, maar nu durf ik nóg niks te hopen, want het is zo vaag. En ik voel ook niks, alleen wat licht misselijke vlagen, maar dat kan ik me ook verbeelden.

@beebiegirl. ik zag jouw topic (heet dat zo?) net ook ja, idd ook zo'n vaag testje, maar jij zit ver voor je nod en ik zit nu op dag 39 van onbekende cyclus.. ik weet niet zo goed wanneer ik kan testen, vandaar al 7 testen... maar ik heb er nog genoeg liggen, dus nog even geduld maar.
    trouwens, die bovenste (duidelijkste) is van gisteren en onderste van vandaag... is dat erg???

7. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    wel grappig dat iedereen wat ziet op de bovenste.. daar zie ik juist niets op.. de onderste wel vrij duidelijk zelfs..

succes meid..

8. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

Mar 14, 2007
    3,785
    15
    38
    Twente
    Ja, ik zie ze ook hoor!

9. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    3,931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    duidelijk op beide testen!

10. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Ik zie ook op beide tests wel iets. Kwamen de streepjes gelijk of na het drogen? Als ze gelijk kwamen geloof ik dat het goed nieuws betekend.

11. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    Ik zie op beide teste wel wat hoor! Spannend!

12. anonym

anonym Lid

Feb 11, 2010
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties!!
    Okee, er is dus wat te zien, maar wat betekent het? De streepjes kwamen niet heel snel, omdat het testbalkje eerst altijd lichtrose kleurt en dan trekt het langzaam naar wit, als het rose goed weg is, dan pas zie je mijn vage streepje, ongeveer na 10 minuten... hmmm, maar op de gebruiksaanwijzing staat alleen binnen 30 minuten aflezen...
    Vanmorgen weer getest met ochtendurine, maar nog steeds geen duidelijke streep, weer zo'n vage...
    Ik vind dit maar niks, bij mijn 1e wist ik al voordat ik testte dat ik zwanger was, ik voelde het gewoon, maar nu niet.

13. anonym

anonym Lid

Feb 11, 2010
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,
    nou ik was dus zwanger.. vanmorgen bloeding, verloskundige gebeld. ik mocht direct komen. Ze hebben een echo gemaakt. ze zag wel wat zitten, maar verwachtte dat het weg zou bloeden. Heel misschien was het nog een innestelingsbloeding, maar heb weinig hoop hierop, want heb zere rug (zoals bij ongesteldheid) en het is nog niet opgehouden, dus een vroege miskraam. moeiijk.

14. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

Jan 16, 2008
    2,325
    0
    36
    Twentuh

Ik duim voor je dat het mogelijk nog een innestellingsbloeding is/was en anders heel veel sterkte meis!

15. missas

missas Actief lid

Dec 12, 2010
    315
    0
    16
    Verpleegkundige

En heeft het door gezet?? ik hoop van niet natuurlijk:) ik duim voor je meis!

16. anonym

anonym Lid

Feb 11, 2010
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de lieve reacties.
    ja, het heeft doorgezet... :(
    niets meer aan te houden.
    heel erg helaas.
    Was gister gewoon gaan werken, had wel eerlijk verteld dat ik een behoorlijke bloeding had, ze verklaarden me voor gek dat ik er was... Dacht dat het normaal was om wel gewoon te gaan werken, straks ga ik weer... wat vinden jullie?

17. Sientje

Sientje Fanatiek lid

May 4, 2005
    2,747
    0
    0
    Mama
    pff moeilijk hoor!
    Ik neem mijn petje af dat je gaat werken, het is toch een hele impact op je lichaam en geest...
    Mijn idee, een paar dagen thuis,in bad of onder de wol..

18. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    ik zou thuisblijven en me gewoon de ogen uit mijn hoofd huilen;)
    Doet emotioneel tovh wat met je..
    Je ziet het streepje.. je ziet op de echo wat..
    en dan heb je het kindje in je gedachten al bijna in de wieg..
    Met de vmk verlies je dus echt je kindje.. geef maar gewoon toe aan het verdriet is mijn advies

sterkte meis!

19. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

Jan 16, 2008
    2,325
    0
    36
    Twentuh
    heel veel sterkte meis :( dikke knuff

20. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ach meid wat een rotnieuws, heel veel sterkte!

Share This Page