Ben wel eens benieuwd naar de raarste combinatie's met eten van jullie! Mijne is heeeeel soms maar dan ook heel soms een broodje met leverworst met pure hagelslag de leverworst moet ik dan wel lusten want lust niet alle soorten en merken vooral niet uit een blikje
Haha dat is idd een rare combi klinkt niet zo lekker. Wat ik wel eens eet is broodje pindakaas met mosterd Of een broodje nutella dopen in een kom groentesoep.
Bruine bonen prak maken met rauwe ui en mayo. Brood met pindakaas in het tostiapparaat en dan dopen in de ketchup (collega's vonden dit nogal smerig haha het werd me vergeven omdat ik zwanger was van de oudste) en ik doe dit soms dus nog wel eens.
Mijn familie uit engeland maakt wel eens broodje ham met cheese onion chips, heel vreemd maar wel lekker hihi
Hahah mijn man eet dus ook smeerleverworst met hagelslagop zijn brood. Maar hij eet ook hagelslag op zn boterham met kaas of cervelaat
Pindakaas met hagelslag Pindakaas met jam in tosti-ijzer (gloeiend heet!!) Krentenbol of peperkoek met kaas Vriend moet altijd krentenbol met smeerworst
Broodje smeerworst met hagelslag Broodje smeerkaas met hagelslag Broodje jam met hagelslag Macaroni met mayonaise Macaroni met appelmoes