pijn in buik als ik op mijn zij lig

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lindabreusers, 2 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lindabreusers

lindabreusers Actief lid

9 feb 2008
    337
    0
    0
    Wie herkent dit?

Ik heb 's nachts in bed veel pijn in mijn zij en in mijn buik als ik op mijn zij lig. Ik heb ook het idee dat ik dan op mijn kindje lig. Het maakt ook niet uit op welke zij ik lig, want de pijn is er steeds. Als ik opsta om te plassen dan is de pijn ook meteen weg.
    Kan het misschien zijn dat de kleine tegen mijn organen aan ligt te duwen?
    Ik voel namelijk ook vaak een trap in mijn zij als ik hierop lig.
    Op mijn rug liggen is geen optie, want dat gaat mijn baarmoeder een bloedvat afsluiten waardoor ik duizelig wordt.

Groetjes, Linda

2. winnietje

winnietje Niet meer actief

Ik heb ook die pijn als ik in bed lig. Ik heb ook echt het idee dat ik dan op mijn kindje lig. Heb daar dan ook een bol zitten haha. Ik slaap nu alleen nog maar op mijn rug wat ik totaal niet ben gewend. Ben nu ook echt helemaal leeg.

3. Dat zijn de spieren om je buik denk ik die proberen de boel op zen plek te houden... Ik voel dat ook. Of iets verder doordraaien of een kussentje eronder wil wel eens helpen...
    Overgens voor je bloedvaten is op je linker zij liggen het best. Toevoer van voeding naar de baby is dan ook optimaal. Laat dat nou net de kant zijn die het lekkerst ligt bij mij ;)

4. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    ik sliep mn vorige zwangerschap en nu ook weer de hele tijd met een heel klein kussentje onder mn buik. Echt een dun kussentje van 30x30 of zo. Biedt net genoeg steun, een dikker kussen vond ik niet prettig omdat het dan het gevoel geeft dat je buik weer teruggeduwd wordt.

Deel Deze Pagina