mijn klokje tikt en tikt maar door, we hebben een dochter van ruim 2 maar zou zooooooooooo graag nog voor een 2de willen gaan manlief staat er ook achter maar door een baan verandering, zegt ie: ''we wachten nog even'' hij is bang dat hij heeel misschien zonder werk zou komen te zitten....mocht het in 1 van de partij-en niet bevallen... heb soms wel es dagen, dan kan ik er soms echt verdrietig door worden..... tik tik tik... waren vorige week nog op kraamvisite geweest en hoe lief mijn meisje was naar de kleine spruit....smelt smelt smelt !!! ze zou een super zus zijn !!! er steeds over te hebben met manlief werkt ook niet, hij weet heel goed dat ik er helemaal klaar voor ben, nu maar wachten op zijn start-sein !!
Dat ken ik! Ik heb ook zeker 5 jaar op het start-sein moeten wachten van mijn man... Scheelt wel dat ik wat jonger ben dan mijn man (ik ben 7 jaar jonger).
hou op schei uit....ik heb wat dagen achter de rug met die man....pertinent geen 2e zelfs wel eens gedacht ik ga weg...eerst ook financieen, toen leeftijd, toen leeftijdsverschil elke keer ander iets om niet te doen...angst zal wel denk ik ook. maar het tij kan keren ECHT moeten dan wel eerst zijn beste vrienden weer vader worden anders was nog niet gebeurd...ik ben zo blij, onze bengel is nu 7, al 5 jaar heb ik de balen als ik hoorde ik ben zw..joepie dacht ik dan.. nu ik nog....doet zeer het steekt en werkte aardig de niet goede kantop in mijn relatie, onze bengel begon ook te vragen om een brusje, maar gelukkig was daar het keerpunt. was wel eerst 2 dgn van slag want had alles al in de vriezer gegooid. en nu gaan we ronde 2 in.... hoop voor je dat jouw tijd ook snel komt
fijn he...hoop dat snel lukt bij ons en voor magdalena niet opgeven, bij mannen speelt angst ook een rol..wellicht een goed gesprek.
Hey ladies, Wij zijn dan wel niet voor een 2de bezig maar voor de eerste... Maar mijn man riep na veel gezeur van mij gewoon ineens geef maar een gil als het raak is.... maar ik ga niet op "de klok" klussen... Groen licht dus Helaas is het bij ons nu bijna 3 jaar geleden dat hij dat zei... en nu word ie zelf toch ook wel wat ongeduldig, en klussen dus ook al bijna een jaar heel "bewust" Hoop voor jullie snel resultaat!!
zou het toch echt angst zijn ?? ben niet zo bang voor risco's...als ik zie dat sommige mensen zich ook redden met 2 kids... en die hebben nog een lagere inkomen als ons.....angst ??
hoop voor jullie dat het klussen beloont wordt !!!! dan zal ik nog ff op het wachtbankje zitten.....ghighi....
Heel herkenbaar.. Ik heb ook al een aantal jaar een zwangerschapswens.. Mijn vriend heeft vorigjaar maart groen licht gegeven.. we zijn dus ook inmiddels bijna een jaar verder.. Soms baal ik er wel van dat we er niet eerder mee begonnen zijn, dan waren we misschien nu wel papa en mama geweest.. Maarja, je moet er wel allebei klaar voor zijn
Hallo forummers, Hier nog een meid waarbij het klokje maar door tikt. Ik ben zelf 24 jaar en mijn vriend is 23 jaar. Had al 2x moeder kunnen zijn, maar heb 2x een miskraam gehad. Helaas Me vriend zegt altijd: Het komt wel, we hebben nu geen geld ervoor', maar als die 2 kids gewoon geboren waren geweest, dan hadden we het ook moeten rooien met de riemen die we hadden. Oké, we wonen beide nog thuis en studeren nog, maar voor een kind zou ik zó me gehele studie op willen geven en samen met mijn mannetje en dan 'ons gezinnetje' ergens willen starten. Het zit bij mij al erg diep, zeker nu dat het 2x niet bleef 'plakken'. Waar ik erg van baal. Gelukkig, denkt mijn vriend er nu wel iets anders over. Nu dat dit 2x gebeurd is; heeft hij sneller zoiets van: 'Ja toch wel leuk een kind'. Ik baal gewoon ervan dat mijn biologische klok door tikt, maar dat je als vrouw zijne niks mee kan. :x Hopelijk kan iemand mij advies geven? Ik sta echt met raadsels. Hoe kan ik dit oplossen? Met vriendelijke groeten, Jennifer
@us miracle je zou je cyclus bij kunnen gaanhouden. tempen en met ovutesten, danweet je precies wanneer je ei komt en dan een raak schot proberen. ga wat gericht vitmaines silkken op zw worden van etos of een ander merk... good luck
Dankje wel Almika, maar we moeten voor nu 1 cyclus afwachten van het ziekenhuis. Dus het 'klussen' gaat even niet door verder! Maar.. bedankt voor uw tip! Met vriendelijke groeten, Jennifer en Martin
Ik ken het. Na een tijd gewacht te hebben heb ik groen licht, maar mijn vriend wil niet klussen als het moet. We zien wel, is het credo. Ik raak er nogal nerveus van omdat ik de eisprong steeds bijna denk te voelen in die ene week en maar moet afwachten of mijn vriend ook zin heeft... Verleiden helpt niet echt: moe is moe.
tjonge...mannen ze komen echt niet met de ooievaar goed gesprek of zo hem bewust van maken.....tussen de lakens hahaha sexy lingerie doe eens iets gek wat je normaal niet doet al sje met ovu testen werkt zie je je lh piek dan hebje 24-36 uur om te klussen tot ei komt, in die periode moet toch wel lukken
Hoi, ik heb een vraagje, hebben jullie ervaring met de etos zwanger worden pillen? Ik heb ze nu ook gehaald maar kan ik daar nu halverwege m'n cyclus gewoon mee starten?
ja hoor begin gerrust zijn gewoon vitmaines en mineralen..zorg wel dat je ze tijdes of net na de maaltijd neemt dan worden ze beter opgenomen door je lichaam
@Dot Ik ken het Dot, maar ik moet nu een cyclus afwachten, dus echt groen licht heb ik voorlopig nog niet. Gelukkig is mijn mannetje wel anders, want als het echt zou moeten dan gaat die er ook wel voor. Succes! Gr. Jennifer
Schuif "Zwanger worden. Handboek voor babywensers en twijfelaars" eens onder zijn neus. Daarin staat de GENIALE tip voor twijfelende mannen: bij twijfel: DOEN! Mijn man had er overigens geen enkele moeite mee. Hij wilde op zijn 25ste al vader worden (en ik moeder) maar door omstandigheden heeft het allemaal wat langer geduurd.