hoelang

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door elsie22, 12 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hoelang moet je foliumzuur nemen? ik ben nog niet zwanger maar we willen wel dus ik ben begonnen maar tot wanneer moet ik het nemen?

2. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Foliumzuur kun je het best vanaf 2-3 maanden van te voren nemen.

3. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    foliumzuur blijf je slikken tot je 10e week van je zwangerschap en je begint minimaal een maand voor je zwangerschap. aangezien je nooit van te voren weet wanneer je zwanger zult worden kun je het beste zodra je ervoor gaat beginnen met het slikken ervan

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik ben al begonnen, dit is de 1 maand dat we ervoor gaan!!

5. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Na 3 maanden zit er zeker weten voldoende foliumzuur in je lichaam om bepaalde risico's te verlagen en je kunt natuurlijk meteen in de eerste ronde zwanger raken. Vandaar dat wij vrouwen adviseren 2 maanden van te voren te beginnen.

Alhoewel ik dat zelf ook niet heb gedaan omdat mijn mannetje mij met valentijnsdag vertelde dat hij er ook voor wilde gaan :p Dat was zo plots dat ik toen maar gewoon ben begonnen met foliumzuur en ondertussen zijn we al 6maanden bezig

6. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ja je weet nooit hoelang het duurt ik ben nu maar begonnen, eerst twijfelden we of we zouden beginnen maar toch besloten het wel te doen dus nu gelijk met foliumzuur begonnen en zodra ik zwanger ben ga ik nog wel wat extra vitamines nemen want een fruit eter ben ik niet echt.

7. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik slik etos zwanger worden, daar zit foliumzuur in, alle vitamines die je nodig hebt en een kruid om je cyclus regelmatig te houden. Ik ben er erg tevreden over! Misschien een idee?

8. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ja dat is wel een idee, ik heb alleen nu al een potje foliumzuur in huis en daar zitten 100 pillen in dus die is voorlopig niet leeg. misschien dat ik daarna wel die van de etos haal.

9. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Ik heb weleens ergens gelezen dat foliumzuur zelfs helpt bij het zwangerraken. Is dat waar?

10. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Foliumzuur helpt niet bij het zwanger raken. Sommige beweren dat de Etos Zwanger worden pillen helpen bij je cyclus. Maar bij mij zorgde dit voor vroegtijdig bruinverlies voor de ongesteldheid. Het doet dus wel degelijk iets met je cyclus. Mijn inziens zou ik alleen foliumzuur slikken en gezond leven ;) Je kan je cyclus namelijk flink in de ware schoppen met al die homepatische middeltjes en misschien heb je wel goede cyclusduur.

11. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Foliumzuur speelt een rol bij de vorming van het zenuwstelsel van de baby. Het helpt wel bij een goede ontwikkeling van het kind, maar ik denk niet bij eerder zwanger raken.

12. tez

tez Lid

11 aug 2009
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toen ik erachter kwam dat ik zwanger was , heb ik gelijk foliumzuur gehaald , ben nu 18 weken en slik t nog steeds.
    Op die manier heb ik t gevoel dat ik de juiste voedingsstoffen binnenkrijg.

13. elsie22

elsie22 Niet meer actief

oke, nou ik ben net begonnen en nog niet zwanger, we gaan voor de 1ste ronde nu dus afwachten en hopen dat het snel raak is

Deel Deze Pagina