Wat wel en wat niet van de Lidl?

Discussion in 'De lounge' started by anica, Mar 15, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anica

anica Fanatiek lid

Dec 3, 2009
    4,528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Dames wij hebben een net nieuwe Lidl hier, ik ben een Aldi gewend maar omdat deze minimaal 20 minuten rijden is wel ik nu naar de Lidl
    Dus wat moet je echt geproefd hebben van de Lidl
    En wat echt niet!

Hoe is de cola van de Lidl?

2. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Ik koop groente, fruit, beleg, luiers, doekjes, w5 schoonmaakspul, en vuilniszakken bij de lidl.

3. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

Aug 5, 2011
    2,586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Groente en fruit schijnt inderdaad heel goed te zijn van de Lidl. Luiers haal ik daar ook, zijn prima luiers, ze lekt 's nachts nooit meer door, terwijl ze dit wel had met kruidvat- of Pampers.
    Ook halen we hier snoep en koek. En sinds kort ook de vaatwastabletten :p

Zuivel daarentegen durf ik niet te halen bij de Lidl. Ooit was er een bepaalde bacterie gevonden in kaasjes van de Lidl, sindsdien, neh.. Geen zuivel meer daar.

4. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

Nov 26, 2008
    1,871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    ik vind de lidl beter als de aldi maar das mijn mening

5. henkie24

henkie24 Niet meer actief

wat wel:

gerookte zalm
    slaatjes
    sla
    soepgroente
    sommige beleg
    kaas
    vla
    melk
    spekjes
    feta
    vlees
    crackers
    risjtwafels
    koekjes/snoepjes
    appelsap
    diepvriesgroente
    tomatenpuree
    gezeefde tomaten
    pasta
    wc papier
    chloor
    wasmiddel
    diepvriesvis

niet:
    brood ( oud)
    luiers ( lekken hier door)
    kipsate ( ieuw)
    friet ben ik ook niet zo kapot van en de snacks
    chips ( de tortilla gaat wel maar de gewone en paprika willen wij lays)

de cola vind ik goed te drinken. maar ik lust alleen maar nepcola en geen coca cola

6. Hier altijd cola van de Lidl in huis, ik vind 'm het lekkerst (op de A-merken na dan). Nu vind ik cola wel iets waar je aan gewend raakt. Als je lang een ander merk drinkt ga je dat lekkerder vinden.

Hier komt trouwens een hoop bij de Lidl vandaan, behalve het vlees. Tenminste, het vlees voor mij. Vriend en zoon vinden vlees van de Lidl prima, ik niet..

Ik vind trouwens het zeebanket (die chocolaatjes met pralinervulling) echt het lekkerst van de Lidl. Nog lekkerder dan die hele dure originele :p Maarja, dat hoort niet echt bij de dagelijkse boodschappen ;)

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ook mijn mening. Eerder woonden we dicht bij de Aldi en gingen we daarheen. Nu dicht bij de Lidl en gaan we daarheen. Lidl vind ik met de meeste producten ook beter. Ook kwa aanbod.

We kopen de meeste producten bij de Lidl.

8. henkie24

henkie24 Niet meer actief

aldi kom ik nooit

9. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

Nov 8, 2009
    4,023
    10
    38
    Female
    Somewhere
    Wij halen alles bij de lidl, nouja bijna alles. Maar ik ben echt tevreden over de producten.
    -Ze hebben met feestdagen van die kleine lekkere afbakbroodjes. Dat zijn chocoladebroodjes, crossaintjes etc. Echt heeeerlijk!
    -Chocola, zo'n blauw dubbel pak, erg lekker. Vind het lekker romige chocola.
    -De ijsthee, jammie!
    -voor mijn zoontje haal ik altijd die nep danoontjes, hij vind ze heerlijk.

Maarja ik haal er eigenlijk alles wel :) Ik koop er alleen geen brood. We hebben 2x een enorme vlieg/made in het brood gevonden. 1x in gewoon brood, was meegebakken en 1x in afbakstokbroodjes. Mijn man had ze al gebakken en belegd en ik wil een hap nemen en toen werd ik aangestaard :| Ieee krijg er nog rillingen van, brr. Dus nee brood halen wij ergens anders :)

10. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,246
    4,479
    113
    Groente en fruit
    pindasaus
    eierpasta
    kipnuggets
    alle verzorgings producten van de cien (reageren de kinderen niet allergisch op
    waspoeder van de cien
    vuilniszakken
    strachtella yoghurt
    chocolade
    snoepjes
    ranja
    chocolade/hazelnoot pasta

11. Arian

Arian Fanatiek lid

Dec 6, 2010
    1,587
    36
    48
    Bij onze lidle hebben ze een eigen bakkerij.. Hier kun je hele dag lekkere verse broodjes krijgen, croissantjes, pistoletjes, chocoladebroodjes, ham-kaas croissantes, heerlijk!

Hebben jullie dat ook bij de lidle?

12. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

Nov 8, 2009
    4,023
    10
    38
    Female
    Somewhere
    In Leeuwarden zit idd ook zo'n lidl. Echt vet goedkoop ook!
    Heerlijk is dat, hier helaas niet :(

13. Fleems

Fleems Actief lid

May 31, 2011
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zweer bij lidl! Bij de Aldi walg ik iedere keer weer van de niet verse groenten en het niet verse fruit. Ook een beperkt aanbod.
    Bij de Lidl haal ik vrijwel alles. Fruit, groente, melk, koffie, lekkers, vaatwastabletten, wasmiddel noem maar op! Alleen brood is er droog.

14. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Ik haal eigenlijk alles bij de Lidl behalve chips, cola, brood, afbak broodjes ..

Alhoewel ze hebben hier sinds kort van die bakken staan met verse croisantjes enzo, die bakken ze daar gelijk af, die koop ik wel maar die verpakt in plastic dus niet.

Voor de rest eigenlijk alles van fruit tot vlees en van kindershirtjes tot aan batterijen.

15. debozoe

debozoe Bekend lid

Oct 12, 2008
    788
    0
    0
    Juf
    Hier ook bijna alles, alleen vers brood en cola haal ik er niet en als we echt een bepaald gerecht willen maken ofzo, dan hebben ze ook niet alles. Shampoo haal ik ook bij de drogist..

16. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    Yep - hier ook - geweldig!!!

Verders koop ik er kaas, kaasblokjes, groente, beleg (zalm e.d.), snoepjes, aardappel, salades, thee, melk, toetjes, ze hebben van Delicieux altijd onwijs lekkere vleessauzen, daar sla ik altijd een hoop van in als ze er weer zijn, koekjes (mijn man zweert bij de roze koeken van de Lidl, vindt ie lekkerder dan de echte), toilet papier, keuken papier, wasmiddel, vaatwasmiddel

Als wij naar mijn ouders gaan in Duitsland, dan sla ik daar ook nog eens echte cola in, Mixx-Maxx, shampoo en haarverzachter, haarkleuring en nog een hele rits waar ik nu ff niet opkom ...

17. Pickle

Pickle Fanatiek lid

May 7, 2010
    1,293
    5
    38
    Ik vind de cola van de Lidl heel goed. Alleen de light trouwens, heb geen ervaring met de gewone. Is het enige B-merk dat we hier echt lekker vinden. Groenten en fruit zijn ook altijd goed.

18. amber23

amber23 Fanatiek lid

Mar 7, 2011
    1,239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij kopen er groente, drinken en vlees. Alleen het brood niet omdat het heel snel droog word.

19. Vlinder 85

Vlinder 85 Bekend lid

May 10, 2011
    811
    0
    16
    Brabant!
    Alles behalve brood en shampoo..

Brood is echt niet weg te kauwen ;)

20. Anna009

Anna009 VIP lid

May 30, 2008