Vriend chat met andere vrouwen!

Discussion in 'De lounge' started by Sonja30, Mar 16, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sonja30

Sonja30 Nieuw lid

Mar 15, 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames, er moet me iets van het hart (ik doe dit even onder een andere account naam omdat ik niet wil dat iemand me herkend).

Ik wil graag jullie advies: Gisteren (mamadag) wilde ik even op de computer en mijn vriend zijn mail-account stond nog open. Daar zag ik een mailtje staan van een sekssite dat hij een berichtje van iemand had. Laat ik voorop stellen dat ik het opzich niet erg vind dat ie op dat soort websites kijkt, maar berichtjes... Ik heb op het linkje geklikt en ik kwam in zijn account. Daar stonden allemaal berichtjes van verschillende vrouwen en bij 1 persoon stonden wel heel veel berichtjes. Ze hadden zelfs al foto's uitgewisseld (van hun naakte lijf zonder hoofd)!! Ze hadden het over de dingen die ze allemaal met elkaar zouden kunnen doen. Ik heb mijn vriend meteen gebeld dat ik woedend was om wat ik had gezien en dat ik hem niet meer wilde zien. Hij is uit zijn werk wel naar huis gekomen en zei dat het niets voorstelde en dat hij heus niet iets met die dame zou gaan doen en dat ons dochtertje en ik de wereld voor hem zijn. Maar ik ben zoooooo kwaad!!!!! Ik heb gezegd dat ie die avond maar bij iemand anders gaat eten en slapen en dat ik hem absoluut niet wil zien! Vandaag komt hij weer naar huis, maar ik weet eigenlijk niet of ik dat wel wil...

2. mama90

mama90 Niet meer actief

Dat is zoizo nep die sites, zou je tekefoontekrning in de gaten houden je betaald namelijk per bericht.
    Niet dat het t minder erg maakt wat hij doet, maar alle profielen zijn fictief. Staat ook in de voorwaarden van de site

3. Veertje87

Veertje87 Bekend lid

Jan 16, 2013
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou hem gewoon een berichtje sturen dat je er vandaag nog niet aan toe bent om hem te zien of spreken! Dat je eerst goed wilt nadenken overwat jij nu wilt, en dat zou hij ook moeten doen!

4. Sonja30

Sonja30 Nieuw lid

Mar 15, 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het was meer een site waar mensen elkaar kunnen ontmoeten voor seks. Er stonden voor mijn gevoel vooral echte mensen op, het was niet zo'n site waar je al meteen ziet: Nep!!

5. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Ik zou precies zo reageren... Enne dat geklets van het heeft geen betekenis... Waarom doe je het dan? Ik snap best dat het een stuk spanning is wat spannend kan zijn voor je man, maar dit zou mij ook tever gaan. Een stevig gesprek is op zijn plaats. Het Jammere is, is dat jouw vertrouwen in hem nu geschaadt is en dat dat heel erg moeilijk te herstellen is... Ik wens je veel sterkte.

6. henkie24

henkie24 Niet meer actief

nou lekker dan. ik hoefde hem ook echt een paar dagen niet te zien. en daarna zou ik hem denk nooit meer vertrouwen. je hebt goed gehandeld. sterkte ermee

7. novaa

novaa Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,286
    0
    36
    Vreselijk. Dit soort acties van (bijna altijd) mannen begrijp ik dus echt niet. Bah. En dan denk je dat alles goed gaat in je relatie en dan ontdek je zoiets. Jouw vertrouwen in hem is hiermee inderdaad verdwenen. En dat zou ik hem ook duidelijk maken in een gesprek.

Als je niet weet wat je wil kan je best vragen of hij wat langer weg blijft zodat jij de tijd hebt om na te denken.

8. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Geloof me, meeste van dat soort sites zijn nep.

Er staan juist ''normale'' profielen op om mensen van buiten af te laten denken dat het dus echt is.

Kijk maar in de voorwaarden, je hebt best kans dat dat erbij staat.

Ik zou mijn vent helemaal niet meer willen zien, het zou voor mij over en uit zijn.

9. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

Aug 30, 2011
    3,707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    Wat zwaar k*t.. Ik zou idd ook zeggen dat je er nog over moet denken.. En dat als t al goed komt hij heel hard zijn best moet doen.. En je volledig openheid wil en hij niet moet sputteren als je zijn mail/mob checkt.. Is een logisch gevolg van zijn daad denk ik

10. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Ik zou hem idd ook laten weten dat ik er nog niet aan toe ben om hem te zien. En dat het niks betekent... tja, waarom doet hij het dan?? Een goed gesprek (als jij eraan toe bent) lijkt me wel op zijn plaats! Veel sterkte meid..

11. SDonya

SDonya Niet meer actief

Of de site nou nep is of niet, als mijn
    Man naaktfotos van hemzelf naar andere vrouwen stuurt en fantaseert over wat ze met elkaar kunnen doen dan is dat voor mij het einde van de relatie

12. SYRV

SYRV Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    3,133
    453
    83
    Of de profielen wel of niet echt zijn op die site doet er toch helemaal niet toe? Hij heeft naakt foto's van zichzelf uitgewisseld met iemand anders en intieme gesprekken gehad, waardoor hij ts haar vertrouwen geschaad heeft. Ik denk dat het inderdaad goed is om hem een paar dagen even niet te zien, zodat jij kan nadenken over hoe het nu verder moet.

13. Gazy

Gazy Niet meer actief

het zou van van mij niet gelijk over zijn.... Maar zo wat zou ik boos zijn!
    Sommige dingen ontstaan geleidelijk, waarschijnlijk weet hij heel goed dat dit niet kan, maar blokken ze dat uit zeg maar.
    Mijn man bijvoorbeeld rookt, we hebben altijd gezegd dat we dat niet meer zouden doen als de kleine er is. als hij stopt is hij niet te genieten.
    Hij vertelde me dat als hij rookt, hij het gevoel heeft dat hij iets doet wat niet mag, hij even uit de bang springt...
    Wellicht dat je man even op zoek was naar die spanning.. .. ik zou echt pist zijn.. en ik zou echt een stevig gesprek hebben, ik zou echt aan dat vertrouwen moeten werken....
    Maar je hebt samen de verantwoordelijkheid voor je kindje, en dat betekent ook voor mij dat je samen de verantwoordelijkheid hebt om aan je relatie te werken.. ookal heeft hij zich echt als een eikel gedragen.

14. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    1,263
    0
    0
    Noord-brabant
    Ook al is er nog geen lichamelijk contact geweest dit zou voor mij al voelen als vreemdgaan, en dan zou hij hier zijn spullen mogen pakken en vertrekken

15. logo

logo Niet meer actief

Verschrikkelijk!
    Ik denk dat ik met mijn man zou praten. Waarom? Hoe lang? Wat is er gebeurd?
    Het lijkt me er vroeg om nu al te zeggen dat je hem niet wil zien. Misschien is het goed om een aantal dagen geen contact met hem te hebben maar zou het aangaan van een gesprek niet moeilijk worden?
    Het lijkt me een moeilijke keuze... Volg je hart!

16. Crazycat

Crazycat VIP lid

Nov 21, 2009
    8,849
    1
    36
    belgie
    Die van mij kan voorlopig bivakeren bij zijn moeder... mocht hij dat doe ...

17. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

+1!

18. Apenijn

Apenijn Bekend lid

Dec 17, 2012
    741
    0
    0
    Pfff. Lastig zeg en wat een nare ontdekking. Ik zou willen weten hoe en wat ect- als het écht 'n computer is die antwoordt is het alleen maar n grote sukkel.. ;)
    Ik zou met m in gesprek gaan en alles vragen wat je wil vragen. En dan 'n paar dagen er over na denken.
    Maar ik vind t heel goed dat je kwaad bent geworden en je grens aan geeft!
    Heel veel succes en sta op voor jezelf en je ukkie hoor!!

19. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Ik kan me heel goed indenken hoe je je nu voelt TS.
    Bij mij zou toch even flink door het stof kunnen.

20. noensje

noensje Bekend lid

Jul 25, 2011
    968
    0
    0
    In me holletje
    Juist dit dus, is hij nou helemaal van de pot gerukt!:x

Share This Page