PFFFFFFFF het hartje klopt! We zijn zo blij. Lag te huilen tijdens de echo! Alle spanning kwam eruit en nu ben ik bekaf, maar o zo blij ! Thnx iedereen voor het medeleven!
ohhhhh meid wat geweldig nieuws ik hoop dat ik donderdag ook zo goed nieuws krijg heel veel geluk toegewenst!!! ben blij dit goede berciht te lezen ik zat namelijk de heel tijd al te kijken of je een berichtje achtergelaten had!!!
Het is zo fijn als er mensen met je meeleven en vooral omdat jullie allemaal begrijpen hoe spannend het allemaal is! Er was geen verklaring voor het bloedverlies. Waarschijnlijk nog van de hechting zei de gynaecoloog. Ik heb trouwens geen blaasontsteking. Die buik en rugpijn zullen dan wel bij mijn symptomen horen. Alleen gek dat ik het soms heel erg heb en soms helemaal niet, maar ja ... Zat wel bloed en teveel eiwit in mijn urine maar dat kon volgens de dokter geen kwaad. Het is dus allemaal goed! PS Het was echt een hartje dat net op gang gekomen was hoor, dus heb alleen maar goede hoop voor jou donderdag 14.00. Ik denk dat ik de uitslag dan pas dinsdag kan zien want we zijn een lang weekend weg vanaf donderdag t/m maandag!
@ Babymaken, wat fijn dat het hartje klopt! Bij mij klopte het ook, met 5 weken en 5 dagen. Heeft de gyn één of twee keer het vruchtje opgemeten? 3,24 mm. is zo precies gemeten! Hier heeft de gyn twee keer gemeten, de ene meting kwam op 4,1 mm. en de andere op 4,7 mm.