Vandaag ben ik 11 dagen overtijd Vorige week maandag moest ik het worden.. maar het bleef uit.. Dinsdag was ik duizelig en wazig en ERG moe, ik dacht komt van de stress en vermoeidheid komt eruit maar toch voor de zekerheid een testje gedaan en resultaat NEGA.. in de loop van de week het gevoel ongi te moeten worden beetje last van mijn buik. Afgelopen maandag kotsmisselijk, duizelig en al een week last van veel meer witte vloed , opgeblazen buik en de buikpijntjes houden aan, weer een test en weer NEGA.. Nu een halve week verder en nog steeds vlagen dat ik kotsmisselijk ben aanhoudende buikpijn, borrelt ook en een steek in mijn rechterzij en ontzettend moe.. Slikte gewoon de pil maar afgelopen maand niet nauwkeurig en heb een antibioticakuur geslikt, zou het van die kuur kunnen komen, of moet ik blijven testen? Is dit voor iemand herkenbaar?
ik durf het zo niet te zeggen meid,ik zou eigenlijk zelf een bloedtest vragen aan de huisarts,die stuurt je dan door naar bloedprikken
Ja als ik de pil 1 dag vergat volgende dag of dag erna meteen raak... Vannacht en vandaag erg pijn in mijn buik dacht echt ik word ongi maar de pijn voelde net ff iets anders en nee nog steeds nie ongi... Ik doe maandag nog 1 test en als deze weer nega is ga ik naar mijn H.A. word gek van de onzekerheid... En stiekem hopen we nu dat het toch wel raak is..........
Ja als ik de pil 1 dag vergat volgende dag of dag erna meteen raak... Vannacht en vandaag erg pijn in mijn buik dacht echt ik word ongi maar de pijn voelde net ff iets anders en nee nog steeds nie ongi... Ik doe maandag nog 1 test en als deze weer nega is ga ik naar mijn H.A. word gek van de onzekerheid... En stiekem hopen we nu dat het toch wel raak is..........
.............. zucht............................... Net weer een test gedaan, weer van Clearblue maar helaas weer geen kruisje Buikpijn is al wel minder sinds vandaag... maar mijn buik is erg gezwollen! Morgen nog een test van een ander merk en anders word ik gek, dag 14 al!!!
noanoa,waarom doe je t niet even bij de dokter,dat scheelt je weer die rib uit je lijf,testen zijn niet goedkoop
ja maar ik hoor veel van vrouwen dat de huisarts soms nog niet eens iets doen als ze een maand overtijd waren....
Ik was in de veronderstelling dat je pas na 3 wkn je bloed kon laten prikken/testen bij de dokter... maar ik ga morgen sowieso een afspraak maken hoor!
Afspraak staat voor volgende week... Morgen ga ik opnieuw testen! jeetje wat is dat erg die onzekerheid....
Eergisteren voor het laatst getest, (heb alleen nog maar met claerblue getest wil ook een ander merk proberen... Ben nooit overtijd, meteen als ik stop met de pil ben ik het binnen 2 dagen.... Maar heb een antibioticakuur gehad en was 2x in die maand mijn pil vergeten.... dus dacht meteen aan zwangerschap vooral omdat ik duizelig, misselijk en buikpijn had... Sinds maandag heb ik bijna of geen buikpijn meer, misselijkheis is ook weg! afwachten dan maar.............