hoi ja ik ook wel vreemd want normaal heb ik nu mijn vruchtbare periode. en normaal staat mijn baarmoeder mond een klein beetje open maar nu is ie dicht. en mijn temp blijf hoog nog 37.0 en 37.1 begin nu ook jeuk aan mijn borsten te krijgen. dus ik denk echt dat er wat zit maar of het goed is ja deed weer ik niet. hopelijk weet ik morgen meer. groetjes jolanda
Het zou best kunnen dat er wat zit hoor, ze hebben tenslotte een blastocyst gezien. Dus misschien is je ei zoals ik al zei gewoon later gesprongen en moet je één deze dagen wel posi testen of ongi worden.. Fijn dat je vanavond op de echo mag, ben benieuwd.
hoi nou ongesteld worden moet ik pas over anderhalve week. dus dat is ook maar afwachten. vanavond hoor ik meer. groetjes jolanda
Ja als 17 feb je ongi was zou je dan pas ongi worden. Maar zoals jij al zei het was geen ongi, ik denk dat het een ovulatie bloeding was en dat die bevrucht is en daarom een blastocyst te zien was, en dan zou je één deze dagen positief moeten kunnen testen. We horen het vanavond wel, en voor jou hoop ik op goed nieuws.
Nou meid wat een verhalen zeg! Ik hoop voor je dat het allemaal goed is en dat je lekker zwanger mag zijn! Het is tenslotte een wondertje wat moet gebeuren! Succes op je echo, laat je wat weten?
verwarrend hoor voor je zo. Ik hoop dat het goed zit.. enne ik weet als geen ander dat je niet zomaar zwanger wordt.. ik ben door hulp van het ziekenhuis zwanger geworden.
heej weet je al wat? ben wel benieuwd.. net weer een testje gewaagd... maar weer nega snap er nix meer van.. moetje kijken hoe lang ik overtijd ben.. nou ja we wachten het maar af... groetjes
hoi nee niet zwanger ze zeggen nu weer een cyste. moet naar de gyno nu nu moeten ze daar kijken wat het is die verdomde vk zeggen je bent pril zwanger en nu weten ze nog niet veel zeggen ja volgens mij is het een cyste. nou ben bedroefd. balen . morgen vertel ik wel meer. groeten jolanda
Dat is idd zwaar balen en denk dat daarom ons verhaal ook zo over kwam omdat volgens onze berekening het niet kon Maar goed voor jou zwaar kut want je heb toch hoop sterkte meid en hoop dat die cyste weer snel weg is
hoi ja verklaard ook de negatiefen testen alleen wist ze het weer niet echt zeker ze vond het moeilijk dus nu naar de gyno ben gisteren nog naar de huisartsen post geweest en zij vond het ook een vreemd verhaal ze zegd dat verklaard nog steeds niet de zwangerschaps syntomen maar ik weet ben niet zwanger maar heb wel wat zitten. volgende keer als ik echt zwanger ben ga ik ook niet naar de vk naar de gyno moet toch dan in het ziekenhuis bevallen en de laatse 2 maanden moet ik dan toch naar de gyno vertrouw die vk ook niet meer eerst zeggen je bent pril zwanger hadden ze dan ook niet mogen zeggen en nu misschien een cyste ze kon het niet plaatsen het was wel iets wat bezig is vaag weer allemaal nog weetik eigenlijk niks. heb de hele tijd ongesteld gevoel straalt uit naar de liezen ben misselijk heb vollere borsten e vaak plassen dus wil ik weten wat dat dan is wat ook kan is dat de ei maar niet wil springen en word dan wat groter en daarom ook die klachten kan hebben. volgens ha maar ook dat verklaart niet wat ze zagen op echo vanmiddag weer naar mijn eigen ha en die moet me weer door sturen naar de gyno hopelijk kan dat gelijk want anders moet ik weer een tijd wachten hier in nederland zijn ze toch al vrij traag duurt altijd zo lang nou meiden jullie horen het wel wat het nou is cyste of weet ik wat. ze doen ook zo vaag groetjes jolanda
Ik vind het ook heel stom en achterlijk dat ze zeggen dat het een prille zwangerschap is. Dat mogen ze inderdaad niet zeggen als het niet zeker is. Hopelijk kan je snel bij de gyn terecht, en laat de vk maar lekker ja. Ze hebben een erg stomme en best grote fout gemaakt.
daarom kwam jou verhaal ook raar over zoals wij het berekende kon het ook gewoon niet beetje slechte zaak van vk idd erg slecht Nou denk dat nu eerst je cyste maar moet weggaan en dan kun je weer verder Die klachten zou op zich natuurlijk wel kunnen he ik heb voor nod ook allerlei klachten en doordat je denkt dat je zwanger bent kan dit erger worden
hoi ja maar ik heb die klachten al ietsmeer dan 3 weken en ik moet pas de 16 de ongesteld worden. maar ja ik wacht het af ik heb 14 jaar geleden ook cystes gehad maar boven mijn eierstok en toen had ik dit echt niet zoveel last. en het gekke is ik ben nog niet echt bezig met zwanger ik had altijd als het komt dan komt het tja en als je dan die syntomen heb plus dat ze zeiden je bent pril zwanger dan ga je toch wel hopen natuurlijk. maar die vk is ook wel raar want ze zegt dingen en dan weet ze het weer niet zeker. nou een gyno zal denk ik wel meer verstand hebben. hoop ik dan tenminste je wordt echt van het ene naar het andere gestuurd. vaak is het hier ook zo eerst moet er iets ergs gebeuren voordat je echt geholpen wordt daarom worden er ook zo veel fouten gemaakt. ze denken hier veel te nuchter over alles. maar ik ga erachter aan want straks is het wat anders hopelij niet moet je niet vanuit gaan. maar je hoort wel vaak rare dingen. nou ik wacht af en dan horen jullie wel hoe of wat of het wat is cyste een ei die maar niet wil springen ik weet het niet en zeker niet na alles wat ze gezegd hebben vage situatie allemaal. groetjes jolanda en meiden bedankt he door jullie ben ik er meer over gaan nadenken dat er iets niet klopte anders had ik nog een week in de onzekerheid gezeten
Geen dank hoor gelukkig denk je er ook zo over. We bedoelde het natuurlijk niet bot of rot maar we zagen al aan het verhaal dat er iets niet klopte. En helaas voor jou is dat dus ook zo.. Hopelijk is het een cyste en gaat het snel weg ! Zal voor je duimen dat het niets ernstigs is.
Nou moe.. die vk is lekker bezig geweest. Blij dat je het toch uitgezocht hebt, want er klopte niets van. Nu weet je waar je aan toe bent. Succes Jolanda!