morgen onderzoek in ziekenhuis

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door danijelle, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danijelle

danijelle Actief lid

11 aug 2011
    146
    0
    0
    ik ben huismoeder
    brabant
    ik heb al een lange tijd pijn links onder in me buik. eerst dacht ik dat het van het spiraaltje kwam maar nu die eruit is heb ik die pijn nog steeds. 3 weken geleden dacht ik dat ik blaasontsteking had, veel en pijnlijk plassen, urine was schoon maar kreeg toch een kuurtje.
    maandag dacht ik weer blaasontsteking te hebben maar urine was weer schoon en hebben toen in het ziekenhuis het op kweek gezet. Daar was ook niets in te vinden. Vrijdag naar de huisarts geweest en na een inwendig onderzoek heeft ze mij toch naar het ziekenhuis gestuurd voor een inwendige echo. Heb veel pijn links onder in me buik en treks soms ook naar mijn been en rug. tijdens vrijen met sommige standjes doet het ook flink zeer.
    Nu dacht de huisarts dat ik misschien een cyste aan me eierstokken heb. Ben heel erg bang dat er iets zit want mijn moeder is aan iets vergelijkbaars gestorven.
    morgen middag om 1 uur heb ik het onderzoek en ben benieuwd of ze iets zien.
    Hoop eigelijk dat ik zwanger ben maar die kans zal er wel niet inzitten.

Groetjes danielle

2. Moefoe

Moefoe Actief lid

7 jul 2010
    196
    0
    0
    Overijssel
    Sterkte meid!

3. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Sterkte meis! Hopelijk vinden ze snel wat de pijn veroorzaakt.

4. Phal

Phal Actief lid

20 sep 2011
    329
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    sterkte!

5. danijelle

danijelle Actief lid

11 aug 2011
    146
    0
    0
    ik ben huismoeder
    brabant
    dank jullie wel dames.
    hoop dat ze morgen meteen iets zien zodat ik meteen hoor wat het is maar als dat het geval is dan is het niet goed want ik moet woensdag naar de huisarts voor de uitslag, mits het ernstig is.

De pijn is niet constant dus weet het ook niet. heb nu ongeveer mijn eisprong en dan heb ik er wel meer last van.

dat er iets aan de hand is is zeker maar ja wat.

Als ik morgen wat weet meld ik het hier wel ff.

6. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

heey,

heel veel succes en sterkte vandaag !!! ik hoop dat het allemaal meevalt.

Kuss

Deel Deze Pagina