wie helpt mij aan een antwoord?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door moique rouan, 11 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moique rouan

4 jul 2006
    63
    0
    0
    huismoeder
    hoorn
    hoi allemaal. ik geef mijn dochter van bijna 2 nog 1 keer per dag de borst. we proberen nu 5 maanden om zwamger te raken maar dat lukt niet hiervoor had ik een miskraam. bij mijn 3 kinderen was ik meteen zwanger. weet iemand of het door de borstvoeding kan zijn dat het niet lukt???ook al geef ik maar 1 keer per dag?? wie helpt mij aan het antwoord?

2. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Hoi, goed dat je nog bv geeft! Wees niet bang 1 keer per dag heeft geen invloed op je al dan niet zwanger raken. Ik geef ook nog bv en ben gewoon zwanger geworden. Het kan gewoon zo zijn dat je er deze keer iets langer over doet dan bij de anderen, nog even geduld hebben het komt wel goed denk ik.

3. Tacha87

Tacha87 Bekend lid

28 mei 2006
    692
    0
    0
    Ik kan je geen antw geven, maar denk wel dat je in het verkeerde deel vh forum zit ;)

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hoezo dit dan?

Wel even je banner aanpassen, want de hele pagina is uitgerekt.

5. Tacha87

Tacha87 Bekend lid

28 mei 2006
    692
    0
    0
    Sowwry Natasja :oops:
    Heb niet goed gelezen denk ik :) :oops:
    Was weer helemaal in de war :)
    Twee versch topics aan het verwisselen enzo ;)

*Forgive me* :rolleyes:

6. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    Hai moique rouan,

ik weet niet of je wel al ongesteld bent geweest, maar zolang je bv geeft wordt er prolactine in je lichaam aangemaakt waardoor je eidellen niet helemaal rijpen....

maar er komt een moment ( je geeft nu nog maar 1x bv) dat er wel weer een eitje helemaal rijpt en je wel weer gewoon een normale eisprong hebt, maar wanneer dat is weer afwachten helaas, bij de 1 is dat alweer heel snel en bij de ander duurt het weer maanden (net als na het stoppen met de pil bij de een de menstruatie wel weer gelijk op gang komt en bij de ander niet)

je zou natuurlijk ook kunnen kijken of je die laatste bv kunt laten vallen, de kleine zal nu zo onderhand ook wel naar de peuterspeelzaal gaan? en mischien dat het toch weer scheelt...de 1 is de ander niet, hoop in ieder geval voor je dat het toch gauw raak mag zijn meid...

groetjes

7. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    er zijn zat vrouwen die tijdens de borstvoeding zwanger raken!!
    misschien een idee om te gaan temperaturen of je een eisprong hebt?
    Las dat je ook een miskraam hebt gehad? dan kan je dus wel zwanger worden,hoe zijn je cyclussen de afgelopen maanden dat je bezig bent geweest dan?

groetjes Pientje

8. Angelina

Angelina Niet meer actief

Ik bijvoorbeeld! Ik ben 4x zwanger geraakt tijdens de borstvoeding ( 1 miskraam ). Dus het moet gewoon gaan lukken hoor volgens mij. Succes in ieder geval!

Angelina

Deel Deze Pagina