"Must-have" speelgoed 0-12 maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MommyOwl, 13 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MommyOwl

MommyOwl Bekend lid

30 jun 2013
    735
    0
    16
    Welk stuk speelgoed is/was voor jouw kindje van 0-12 maanden HE-LE-MAAL het einde? Dat je echt dacht "wauw, wat is dit een fantastisch speeltje, moet je kijken hoe blij hij/zij er steeds mee speelt!". Hoeft trouwens niet perse je eigen kind te zijn, mag ook een ander kindje van die leeftijd zijn geweest ;)

2. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Tussen de 6-12 maanden zo'n stapeltorentje. Vond hij echt fantastisch. Nam die cupjes overal mee naar toe.
    Sophie de giraffe ook een hit.

3. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Beste aankopen hier:
    Tot ca. 7 maanden Sophie de Giraf. Ineens was de liefde over helaas... Arme Sophie.
    Van begin tot nu nog steeds: Tiny Love mobiel Rainforest.
    Vanaf 6 maanden tot nu, oh zo simpel: stapelbekertjes van Fisher Price (nog steeds glundert zn gezichtje als ze in beeld komen en het is het eerste wat hij pakt als we hem op z'n speelkleed leggen).

4. gusto

gusto Niet meer actief

Mijn zoontje speelt het liefst met alles wat wielen heeft, al maanden. De loopauto, een bak met wieltjes eronder, alles gaat op z'n kop en dan aan die wielen draaien. Ook de autootjes van Little People zijn groot favoriet!

En de babywalker hebben beide veel mee gespeeld, zoontje nog wel. Daar zitten allemaal lampjes en knopjes op, en als je er een blokje in gooit speelt er een liedje. Bloedirritant, maar zij vonden het geweldig :D

5. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Idd Sophie de giraf, maar de liefde is hier ook over 😂
    Stapelbekers zijn ook nog steeds populair. Ik heb ze van de kruidvat.
    Verder speelde ze graag onder de motion pond babygym van lamaze. Sowieso viel lamaze speelgoed in de smaak.

6. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Sophie de girafe

En vanaf 6 maanden een stapeltoren.

7. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Nu ben ik benieuwd naar sophie de giraffe :D
    ik ga even googleen ;)

8. Boommm

Boommm Niet meer actief

Mijn eerste race auto van vtech.
    Blokken
    Rainforest mobile
    Wheely bug

Waren/zijn hier heel populair

9. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.679
    2.002
    113
    Vrouw
    Stapelbekers :D

10. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Ja, wat is dat toch met die bekers hè? Hij zou ze nog het liefst mee naar bed nemen :D

11. Sarax

Sarax Bekend lid

19 jan 2014
    928
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Haha ook hier de stapelbekers.
    En alles met wielen. Het liefst zet hij z'n loopauto op z'n kop, gaat dan aan de wielen draaien en loopt ook zo door de kamer heen. Met z'n loopfietsje net zo. Ook op z'n kop en zo loopt hij door de kamer.
    Verder auto's.

12. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.679
    2.002
    113
    Vrouw
    Oei, ben betrapt :$ Hier ligt er 1 in bed, 1 in bad, 3 in de auto, 1 in de kinderwagen en een complete set in de woonkamer :D

Volgens mij is dl stapelbekerverslaafd :D

13. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Dan heb ik zeker het enige kind die geen bal snapt van stapelbekers...

14. sydneys

sydneys Niet meer actief

De babywalker! Vanaf 6 maanden was dat zijn favo speelgoed. Hij kon nog niet lopen maar wel met die knopjes en geluidjes spelen. Nu is hij bijna 2 jaar, loopt goed maar neemt die babywalker nog verschillende keren per dag om mee rond te huppelen en op de knoppen duwen.

Ik denk dat ik dat ding bewaar voor eeuwig en altijd.

15. Annekijn

Annekijn Actief lid

29 mrt 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier een xylofoontje... Vind ze helemaal het einde... Timmert er al enkele maanden op, en schokt dan hevig mee...
    Verder vind ze het ook geweldig om op zo'n autootje te zitten of zo'n opblaasbare koe! :)
    Met een rinkelend balletje spelen vind ze sinds kort ook leuk...
    Sophie de Giraf vindt ze wel OK maar niet meer dan dat..

16. Annekijn

Annekijn Actief lid

29 mrt 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oei oei alle dt's vergeten ;) mamadementie:$

17. sydneys

sydneys Niet meer actief

En deze stapeltoren van fisher price. Was zijn favo vanaf 8/9 maanden tot 17 maanden ongeveer.
    Nu speelt hij er nog soms mee maar niet meer zo lang

18. Kiwi25

Kiwi25 Niet meer actief

Die laatste heb ik ook Sydneys, maar daar doet mijn dochter juist niks mee. Ze klikken veel te zwaar in elkaar, dat lukt haar niet zelf dus ze kan ze niet stapelen.

De grootste hit hier:
    - Tiny love symphony in motion mobiel. Heel veel beweging (draaien, op neer, kraaltjes vallen) en speelt 10 minuten achter elkaar. Echt wel veel leuker dan een simpele mobiel die alleen draait en zo weer klaar is. Al mijn bezoek kon er ook uren naar kijken :D

En op de gedeelde tweede plek:
    - Plastic rammelaars met een dunne ring die ze al vanaf heel vroeg zelf vast kon houden (in haar hand, of in haar mond :)). Rammelaars van of met stof vond ze veel minder. Deze twee waren haar lievelings.
    - Een bal
    - Alle soorten bakjes, liefst van verschillende formaten zodat ze kan puzzelen wat wel en niet in elkaar kon (opbergdoos uit de keuken met deksel, + wat stapelbekers, +houten blokjes die daar weer in konden)

19. sydneys

sydneys Niet meer actief

Kiwi hier gebruikt hij ze ook meer om te tollen. Knettert zo lekker op de grond pfffft :p

20. Hiekje

Hiekje Actief lid

14 jan 2011
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het eerste half jaar de sweet Island mobiel van Tiny Love!!!!

En daarna de stapelkommetjes van fisher price (die je hierboven ziet) en balletjes! :D

Deel Deze Pagina