nieuwe lid ff

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Salima, 14 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salima

Salima Actief lid

17 aug 2008
    145
    1
    18
    Vrouw
    Dag dames,

ik ben net lid geworden van FF en heb alle menstruaties die ik op papier had ingevuld. Ik ben pas deze maand begonnen met tempen. Dus ik neem aan dat ff pas na de 1e ovulatie de dpo uitrekent toch. Ik denk namlijk dat ik een korte lf heb..

mijn eerste kaartje ziet er tot nu toe zo uit, wat denken jullie van de enorme temp. stijging. kan dat een eisprong zijn? ff geeft nog niets aan...

2. Salima

Salima Actief lid

17 aug 2008
    145
    1
    18
    Vrouw
  3. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Probeer je plaatje anders eens te openen met Paint (programmaatje op je computer) en klik dan op 'Opslaan als...'. Bij bestandstype geef je dan JPG aan. Misschien dat dat helpt?

Groetjes,
    Josien

4. Salima

Salima Actief lid

17 aug 2008
    145
    1
    18
    Vrouw
    ik heb hem al, ik had via imageshack verkeerde link gebruikt :p
    Thanx anyway

5. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hahaha, nou gelukkig maar!

Ik vind je kaartje er nog wat vreemd uitzien. FF rekent inderdaad je DPO pas op een later moment uit. Zodra het programma de tekenen van een ovulatie herkent, zet het een kruis: het teken van je ovulatie.

Temperatuur je wel netjes meteen zodra je wakker wordt en met een goede thermometer? Ik vind wel dat je temperatuur nu erg schommelt.

Veel succes met temperaturen!

Groetjes,
    Josien

6. Salima

Salima Actief lid

17 aug 2008
    145
    1
    18
    Vrouw
    Hoi hoi,

ik temp inderdaad elke dag voor het opstaan (dus in bed) rond dezelfde tijd. Ik gebruik een gewone thermometer met 1 cijfer achter de komma (en anaal). Dus snap ook niet waarom mijn kaartje er zo vreemd uitziet :(

Groetjes, Salima

7. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Het zou heel goed kunnen dat je je eisprong al gehad hebt, maar ff heeft minstens hogere temperaturen nodig om dat te verifieren. Dus als je nog 2 dagen zo'n temperatuur hebt kan het heel goed dat ff je kruis zet.
    (maar als je zegt dat je een korte lf hebt lijkt het me logischer dat je ei juist pas later komt toch?)

Succes!

8. Salima

Salima Actief lid

17 aug 2008
    145
    1
    18
    Vrouw
    Dank je wel voor je reactie! mijn temp was gisteren 36.7 en vandaag weer 36.6. FF heeft nog geen kruis gezet, ben benieuwd. Ik heb ook nog geen ' eggwhite', gehad dus misschien zit ie daar op te wachten :(

Ik heb ook cyclussen gehad van 20 en 21 dagen, en dan had ik vlak voordat ik ongesteld was vruchtbaar slijm, vandaar dat ik het idee had dat mijn lf kort was. maar ja afgelopen maand was weer een cyclus van 28 dagen dus ja, lekker verwarrend allemaal! :(

Daarom ben ik maar gestart met tempen zodat ik ongeveer weet waar mijn ei zit..

Deel Deze Pagina