9 dagen overtijd

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door melissab, 24 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melissab

melissab Nieuw lid

24 okt 2008
    2
    0
    0
    Hallo,

Ik ben nu reeds 9 dagen overtijd.
    Ik ben niet gestopt met de pil en heb mijn regels altijd op tijd gekregen.
    Bij de laatste pil reeks zijn er 7 dagen dat ik de pil niet heb ingenomen.
    Maar dat doe ik wel eens vaker en heb altijd mijn regels op tijd of later gekregen.

Maar na de dag dat ik mijn laatste pil heb ingenomen heb ik heel zacht bruin verlies gehad en daarna niets meer.Mijn regels zijn niet doorgekomen maar ik heb vaak krampjes en steekjes en ik merk dat mijn emoties vaak schommelen,en ik voel onderaan in mijn buikje zachte virbraties,net alsof er visjes in je buik zwemmen,maar dat kan de stress zijn. Na 4 dagen overtijd te zijn heb ik een zwangerschapstest gedaan ,een goedkoop merk, en de test was negatief.
    Ik dacht bij dit bewijs,dat ik mijn regels wel zou gaan krijgen,maar nog steeds niet.Nu heb ik een nieuwe test gekocht en ben van plan om na 14 dagen opnieuw te testen. Maar wat als de test weer negatief is,zou het dan niet beter zijn om naar de dokter te gaan of gewoon te wachten op mijn volgende cyclus?
    Ik begin me zorgen te maken,want dit heb ik nog nooit meegemaakt.

Groetjes
    Melissa b

2. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Als je gewoon de pil slikt moet je toch in principe wel je menstruatie krijgen.
    Heb je van deze serie 7 pillen niet ingenomen?
    Dan is de pil denk ik niet betrouwbaar meer.
    Of kna het zijn dat je cyclus nu een beetje van slag is hierdoor.
    Goedkope testen kunnen ook gewoon goed werken hoor, dus daar kan het niet aan liggen.
    Als je je erg veel zorgen maakt, zou ik als ik jou was een afspraak maken bij de huisarts.
    Succes!

3. melissab

melissab Nieuw lid

24 okt 2008
    2
    0
    0

ja,ik heb er 7 niet van ingenomen.

Deel Deze Pagina