Mijn vraag zegt het al: Wanneer begint de uitverkoop? Wil gaan shoppen voor de kerstdagen/verjaardag van mijn dochter, waarom zou ik nu de volle pond betalen als ik misschien volgende week 30%-50% korting heb Groetjes Judith.
Voilgens mij de week voor kerst! Vaak rond de verjaardag van mijn kindje ( begin dec) is er nog geen uitverkoop.
oke dan weet ik wanneer ik het centrum moet vermijden vreselijk al die kuddes vrouwen die graaien of hun leven er vanaf hangt
Volgens mij de meeste uitverkoop is in Januari. Mijn zusje is dan jarig en die krijgt altijd extra veel omdat het dan uitverkoop is
hahah ik denk er ook zo over.. dan betaal ik liever de volle 100% dan tussen de zweetlucht naar een shirtje graaien die misschien een paar euro's goedkoper is. En je kan nooit iets fatoenslijks zoeken en passen! Nee uitverkoop is niks voor mij!
Idd. ik ben niet zo'n shopper en als ik ga en zie hoe die graaiende vrouwen om me heen rennen... daar wordt ik niet vrolijk van...
Ik heb toevallig laatst op de esprit site nog dingen in de uitverkoop gekocht, waren kleertjes van vorig jaar. Allemaal maatje 86, maar dan wel bij mini kijken. Was echt heel goed geslaagd!
Even een beetje off topic, excuses! Esprit valt toch enorm groot? Ik heb een superschattig zomerjurkje maat 56 gekregen van mijn moeder toen Nova net geboren was. Ze heeft het half september, (ze was toen ruim 5 maanden en droeg al geruime tijd 62) één keer aangekund. Gelukkig hadden we een mooie nazomer, anders was het ongedragen naar zolder gegaan. Ik wil dus graag in de uitverkoop kijken daar, maar ja, wat voor maat moet ik dan nemen? Ze heeft nu net 68.
Ligt eraan, ik had voor Jayden een spijkerbroek gekocht, die zat goed. Maar ook twee t-shirts in dezelfde maat, en die waren wel een beetje groot. Dat is idd het lastige aan online winkelen. groetjes Setje
Gelukkig kun je het kosteloos bestellen en terugsturen. Maar ik vind het zo jammer als ik iets leuks heb en het is niet goed. Maar ja, je hebt gelijk, het is altijd afwachten. Heb net even gekeken, niets leuks in haar maat. Moet regelmatiger kijken denk ik.
soraya ik heb juist het tegenovergestelde ervaren met esprit het valt klein bij mij waar ik normaal maat 38 heb voor broeken draag ik bij hun 40 en soms zelfs 42
Grappig, voor mezelf is het precies de maat die ik heb. Ik koop voor bovenkleding wel vaak een maatje groter, het hoeft van mij niet zo heel strak te zitten. Nu ik een kindje heb gekregen al helemaal niet meer . En nu ik er over nadenk, ik heb toen Nova geboren was nog een setje van mijn moeder gekregen. Een roze broekje met bijpassend truitje. Ook in maat 56. Ik heb het nooit samen aan kunnen trekken, omdat het truitje veel groter viel dan het broekje. Nu is het wel zo dat Nova qua broeken altijd een maat voor loopt zeg maar. Maar toch.... Het broekje had ze met vier weken aan, het truitje met drie of vier maanden.
Ik was vandaag bij Name it en heb de winterjassen waren daar al met 50% korting en rompertjes 1,00. Ik begrijp er ook niets meer van wat normaal is het na kerst. Maar ze noemen het nu volgens mij ook mid season sale. Maar ik vind het niet erg hoor nu voor minder dan normaal 1 jas 2 jassen kunnen kopen voor mijn zoon!
ik vind het met uitverkoop altijd erg jammer dat net de maat die ik moet hebben altijd weg is. Maar ik vind het inderdaad wel prettig om minder te betalen voor hetzelfde product.