aaarrrggghhhh!!!!!!!!! zo dat ben ik kwijt, ben dus al de hele middag tot aan nu misselijk, brok in de keel enzo maar dr komt maar niets.... en dan ook nog de teleurstelling: we hebben naar puppies gekeken vandaag en ze waren zoooo lief, maar we kunnen pas met kerst in ons nieuwe huis ( we zijn aan het bouwen) dus we dachten dat mn ouders wel even 3 mnd willen fungeren als gastgezin (idee van mn moeder een paar mannden geleden) maar nu willen ze dat dusniet meer!! baal dr echt van. heb lekker wel een briefje voor ze neergelegd met onze standpunten en dat we het echt graag willen, dus misschien... maar ben dr bang voor.... en dan ook nog die onzekerheid van dit.... pffff nou doei!
meid als jullie een puppy willen hoe lief ze ook zijn, zul je (vindt ik persoonlijk) echt moeten wachten tot jullie zelf het beestje een huisje kunnen bieden en tijd...je hebt er nu geen tijd voor om het de dingen aan te leren die juist in de 1e paar weken o zo belangrijk zijn, en ik snap heus wel dat je ouder niet als gastgezin voor het beestje willen fungeren tis mischien in een opwelling gezegd maar denk zelf als je zelf zo'n beetje hebt, ten eerste hecht je je er aan wat ook niet meer dan logisch is en ook voor het beestje is het niet goed om van hot naar her te gaan het beestje moet zijn eigen veilige haven hebben en dat is tegen die tijd dat jullie het een home kunnen bieden bij jouw ouders... waarom niet gewoon wachten tot jullie klaar zijn met bouwen, daar gaat nu al meer dan genoeg tijd inzitten toch... doe lekker rustig aan zorg eerst dat jullie een home voor jezelf hebben en dan pas kijken voor een hondje... succes
ja je heb ook wel gelijk, maar ja de teleurstelling moet er toch even uit he.... maar toch, we zullen nog wel zien, want als het wel wat zou worden, zou de zorg gewoon voor ons zijn natuurlijk, en we zitten binnenkort 6 weken daar, dus zindelijk worden en de eerste verzorging is voor ons.... voor een hond van een paar maanden maakt t trouwens niet zoveel uit waar hij in het begin is... en ze blijven in de buurt.... maar idg bedankt!
mischien wil je het niet horen en dat begrijp ik wel hoor, maar juist in het begin is het juis o zo belangrijk voor een hond om in zijn eigen omgeving te verblijven ipv voor een korte tijd....het zal ongetwijfeld niet de enige pup zijn (alle pups zijn lief en onweertaanbaar) maar toch meid als je het realistisch bekijkt moet je pas aan een hond beginnen als je daar de tijd - plek en ruimte voor hebt...