halloo ik ben sins 8 aug gestopt met de pil. 9 oktober was ik voor het laatst ongi rond begin november begon ik last onder in mijn buik te krijgen en last van me tepels en me borsten die deden ook heel erg pijn heb een test gedaan van DA en daar was een vaag streepje op te zien maar ik heb wel eens vaker gelezen dat die een voorgedrukt streepje heeft. maar die dag had ik ook een afspraak bij de Ha en heb de test ook me genomen hij zij dat het wel een aardig duidelijk streepje was en zij dat hij zoon 80% zeker wist dak zwanger was maar voor de zekerheid wou hij nog een test doen en die was negatief nu is er al een tijdje voor bij en de buikpijn en zo waren alweer een beetje mindergeworden maar nu de laaste 3 weken heb ik het weer egt hele stevige kramp af en toe ik me buik en me buik is ook erg hard en opgebalzen soms is het heel goed te voelen en soms een beetje minder meestal als ik in bed lig heb ik er last van ben al medere keren naar de dokter geweest en die zegt steeds dat er niks is. is er iemand die dit kent of weet wat het is
ik denk dat je lichaam gewoon nog aan het ontpillen is ik had gelijk na het stoppen een vast cyclus maar de ene keer vet ziek de andere keer nergens last van de andere keer te vroeg ongi dus ik denk dat het ontpillen is groetjesss
hhm okejj maar ik heb maar 3 maanden de pil gebruikt en verder heb ik het nie gebruikt alleen 3 maanden
ja maar je lichaam is toch even gewend geweest aan die hormonen en dan moet het allemaal weer veranderen maar je kan altijd nog een testje doen voor de zekerheid maar ik denk dat je lichaam gewoon een beetje in de war is groetjess
Ja, dame je bent aan het ontpillen. Ik heb het ook meegemaakt. Ben sinds juni gestopt met de pil. Na 4 maanden ongi, had ook last van krampen in buik. ook een harde buik. Telkens een test, maar nega. Ook naar de HA geweest. daarna na 2 maanden ongi geworden. Dus denk dat ik een normali cyclus zal krijgen. Het verschild van mens tot mens. dus je moet je er niet druk over maken. Komt van zelf wel. Ik maakte me zelf ook druk, maar nergens voor nodig meid. Kan wel zo'n 6 maanden duren tot dat je hormonen weer normaal zal zijn... Veel sterkte, Succes