Bal in mn buik?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Annemarie76, Feb 4, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

Nov 25, 2008
    2,765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Wanneer ik voorover sta, bijvoorbeeld om mn sokken aan te doen) is t net of er een bal in mn buik zit.. iets dat in de weg zit.. Lijkt mij t meest verklaarbaar door te zeggen dat t mn baarmoeder (tje) is..

Ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar de grootte ervan.. Bij de vk hangt zo'n mooie plaat aan de muur.. Wie weet op internet een adres waar ook zo'n plaatje te vinden is?

2. yinte

yinte Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    4,513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    zou heel goed kunnen hoor. ik voel altijd een groot ei in mijn buik zitten tot net voorbij mijn navel als mijn buik hard wordt. ( wat hij ook wordt als ik me buk.) misschien is dat bij jou ook zo en voelde je daarom duidelijk die bal zitten. ik weet zo 1 2 3 niet een site met mooie foto's, maar een beetje googlen doet vaak wonderen.

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    ja meid, dit is je baarmoeder ;)
    ik heb dit ook en ben nu 18 weken zwanger. Sokken/schoenen aan doen gaat hier al stuk moeilijker want heb steeds het idee dat ik de baby plet ofzo :p

4. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

Mar 24, 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Heel herkenbaar! Ik kan nu met moeite m'n sokken en schoenen aan doen.
    Heb dan ook echt het gevoel dat er een grote voetbal in m'n buik zit haha.

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    haha ja, dan vind jij het vast ook vreselijk als tijdens het lopen je veter los gaat.... ik raak dan gewoon gefrustreerd en stel het zo lang mogelijk uit om mijn veter te strikken 8)

6. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

Nov 25, 2008
    2,765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Dat word dan nog wat met aankleden.. Ik ben zo iemand die net de neus op de knieen staat op sokken en onderbroek aan te doen, tenen afdrogen idem... Ik zal over een tijdje dus echt een beroep op mn mantelzorger moeten doen....

7. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    ik heb soms ook het gevoel dat er een ballonetje in mn buik zit als ik loop. Zal wel komen omdat het begint te groeien ofzo?

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    gewoon je kerel erbij roepen :p
    die van mij moet zo nu en dan ook mijn veter strikken. hij noemt zichzelf al zwangerschaps-slaafje :p

9. Chriva81

Chriva81 Lid

Aug 25, 2008
    24
    0
    0
    Gastouder
    Vlissingen
    Als iamand aan mij vraagt hoe het voelt dan zeg ik ook altijd dat er een ballon in mijn buik zit. En zeker als je je bukt ofzo dat er dan een ballon in de weg zit. Dat gevoel heb ik nu nog u ik bijna 20 weken ben, maar het went waardoor het nu als normaal voelt.

Liefs Vanessa

10. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

Apr 9, 2008
    3,448
    0
    36
    Female
    Pm-er
    Drenthe
    Ik kan nog wel makkelijk mijn sokken/schoenen aan doen..
    Zodra ik dat niet meer kan vraag ik mijn vriendlief wel even..;)
    Die wil dat vast wel doen..:D

11. Chriva81

Chriva81 Lid

Aug 25, 2008
    24
    0
    0
    Gastouder
    Vlissingen
    En als je meer wilt weten over de week/periode waarin je zit in je zwangerschap dan is google echt perfect.

Als je bij google op de zoekbalk intoets bv.......19 weken zwanger
    Dan krijg je van verschillende sites informatie. Je kan ook bij google intoetsen dat je het je om afbeeldingen gaat die je wilt zoeken. Dan doe je hetzelfde alleen bij afbeeldingen, die staan linksboven.

Ik doe het regelmatig.

Share This Page