hele nacht wakker gelegen van de pijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sammii88, 4 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sammii88

sammii88 Actief lid

25 apr 2008
    149
    0
    0
    ik ging gister avond naar bed en er was nog niet zoveel aan de hand,
    wel een beetje last van me maag maar dat heb ik al een paar daagies,
    maar vanacht ik lag lekker te slapen en toen werd ik wakker (lag een uurtje op bed ofzo)
    ik had opeens zo een pijn in me buik en dat was niet te houwen
    echt krampjes en steekjes
    uiteindelijk ben ik wel weer in slaap gevallen en werd ik elke keer wel weer wakker van de pijn...
    ik kon me benen niet recht neer leggen zonder een steek door de liezen te krijgen...
    en vanmorge toen ik opstond had ik het ook nog... en zo ineens was het weg de pijn weg,
    heb alleen af en toe nog een steek door me rug.
    of een steek door me lies

wie herkend dit en kan me vertellen wat het is??

2. Paddels

Paddels Lid

11 jun 2008
    36
    0
    0
    Ik heb ook zoiets gehad, maar dan weer net even anders. Ik had een soort van electrische schokken door mn benen heen. De dokter heeft in mijn situatie verteld dat er soms zenuwen knel zitten in je rug, omdat je tijdens de zwangerschap automatisch met een iets hollere rug gaat lopen. En dan kan er een zenuw knel zitten en later weer losschieten. Maar als je er echt mee zit en niet precies weet wat het is, vraag het dan aan je verloskundige. Die weet er vast meer van.

Groetjes van Patries.

3. sammii88

sammii88 Actief lid

25 apr 2008
    149
    0
    0
    ik dacht ik vraag het even aangezien de kleine ook al helemaal ingedaald zit... en ik voor een paar weken terug opgenomen ben gewees met een te hoge bloeddruk...
    maar die steken in me liezen heb ik nog steeds en me buik is ook nog steeds erg hard...

4. Macdee

Macdee Bekend lid

23 mrt 2008
    755
    1
    0
    Zijn het geen indalingsweeen?

5. tataar

tataar Actief lid

13 mei 2008
    231
    0
    0
    Office manager
    Almere
    dat denk ik ook wat nartuurlijk nu heel normaal is.

6. sammii88

sammii88 Actief lid

25 apr 2008
    149
    0
    0
    die kleine zit al meer dan 3 weken diep ingedaald kunnen het dan nog indalingsweeen zijn?

Deel Deze Pagina