Wie kan mij helpen

Discussie in 'Miskraam' gestart door Line77, 9 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    Drie maanden gelden heb ik een curretage ondergaan. De afgelopen weken heb ik elke week bloed laten prikken en de laatste drie weken blijft mijn Hcg hangen op 25.
    Ik heb donderdag een afspraak met de gyneacoloog maar heeft iemand enig idee wat er aan de hand zou kunnen zijn?

2. Happyme

Happyme Actief lid

6 mei 2008
    375
    0
    0
    Het enige dat ik kan bedenken is dat niet alles is verwijderd bij de curretage en je lichaam HCG blijft aanmaken.

Ik hoop het niet voor je, maar ik zou het goed laten checken. Normaal zou je HCG na max. zo'n 6 weken echt weg moeten zijn of in ieder geval onder de 5 mIU/ml

3. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    Ik ben gisteren bij de gyn geweest en die vond het eigenlijk heel raar dat ik er uberhaubt was. Zijn woorden:
    Als we bij iedereen die een gewone miskraam heeft gehad zo vaak bloed zouden prikken zou het wel vaker voorkomen en je lijf doet er gewoon langer over. Ik snap zoiezo niet dat er zo vaak bloed is geprikt...
    En daar zat ik dan, met al mijn goede bedoelingen en mijn kinderwens. De boodschap is dus wachten, en over drie weken weer bloed laten prikken.
    Nu heb ik maar besloten alles even te laten voor wat het is. Loslaten dus, het hoeft allemaal niet volgende week en als de gyn zich geen zorgen maakt, zal ik het ook maar niet doen. Geduld dus en gedachten ergens anders.

Deel Deze Pagina