Hi allemaal, na een miskraam ben ik vrij snel weer zwanger geraakt, en moet zeggen: heel anders deze keer! Ondanks dat het niet prettig was, was het wel een geruststelling dat ik al met 5 weken misselijk werd. Nu ben ik bijna 9 weken en is de misselijkheid sinds een paar dagen een stuk minder. Wel nog af en toe een klein vlaagje, nog een beetje een vieze smaak, maar je raadt het al: ik maak me toch zorgen! vorige week wel een echo gehad, en die was goed, een kloppend hartje! Dus de kans dat het foutgaat, is natuurlijk al veel kleiner dan in het begin van de zwangerschap, maar toch.... Is er iemand die ook al rond week 9 minder last had van misselijkheid? Ik hoor namelijk altijd dat dat wel tot week 10-12 duurt! dankjullie alvast! groetjes
ik werd na week 9 ook minder misselijk zelfs nog aan de vk gevraagd of het normaal was, is bij iedereen anders zei ze dus kan heel goed, en zie mijn banner
Ik ben pas misselijk geworden in week 8. Nu de ene dag wel, de andere dag niet. Dus heel wisselend. Ik zou me er niet al teveel zorgen om maken. Geniet er maar van dat je je nu wat beter voelt. HEt kan misshien morgen wel weer terugkomen