hallo, ik had een vraagje over mijn cyclus. Dit is de tweede dus pas eerste echte cyclus na mijn pilstop. De eerste was 50, maar de tweede weet ik dus niet. nu heb ik volgens Fertilityfriend mijn ei eerder gehad, ook te zien aan mijn temp. Nu wil ik eigenlijk weten of iemand weet wanneer mijn Nod dan zou zijn. Ikzelf weet niet zo goed wat ik als gemiddelde moet nemen. Mijn eerste dag van de menstruatie was 2 maart en mijn ei was op 16 maart. Kan dat als ik snel ff reken betekenen dat mijn ongi ongeveer op de 30e maart komt, of zit ik er dan naast? (14 dagen na ongi ei is toch ook 14 dagen later nod, of zit ik nou verkeerd te denken) groetjes, Dicky
Hallo Dicky Veel sites melden inderdaad dat je NOD 14 dagen na je eisprong is, dit klopt niet bij iedereen. Zelf had ik 11 dagen na mijn eisprong, bij elke cyclus. Kan dus verschillen. Ik gebruikte sensitest ovaluatietesten om mijn cyclus duidelijk te krijgen.Maar als je 14 dagen aanhoud zit je inderdaad rond de 30e.
Het kan verschillen, de één heeft 11 dagen na de eisprong de menstruatie, de ander 17. Gemiddeld is het 14 dagen. Dus idd met de 30e zit je gemiddeld wel goed.
ok bedankt voor jullie reactie! ik weet nu uit heel veel gelezen te hebben hier op de site en andere sites dat ik in de 2e ronde na de stop van de pil met deze cyclus ontzettend gezegend ben. Ik wou dat andere vrouwen ook zo zaten....... in ieder geval bedankt voor jullie antwoorden! kus, dicky ps jada, succes komende week, ik hoop dat het raak is!
Dankje meid, jij ook he. Ik heb mijn ei wat later gehad, dus zit net zoals jij rond de 30e verwachte NOD. Spannend.