Bloedverlies met mirena

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door cvwinkoop, 2 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    Ik heb twee weken geleden (terwijl ik ongesteld was) een mirenaspiraaltje laten plaatsen. Het probleem is dat ik nu nog steeds "ongesteld" ben. Ik heb niet erg ernstig bloedverlies, maar zo af en toe krijg ik ineens een kramp en dat heb ik wel weer bloedverlies, soms is het oud bloed maar soms ook "nieuw" bloed. Is dit normaal? En houdt dit weer op? Ik bedoel ik heb het spiraaltje om niet zwanger te raken maar als ik constant ongesteld ben gaan we toch niet vrijen...
    Ik moet dinsdag sowieso naar de huisarts voor controle, maar ik wil graag jullie ervaringen horen.

Alvast bedankt!

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ik heb jaren geleden ook een mirena gehad
    en had idd een paar weken daarna nog steeds wat bloedverlies
    maar het stopt echt hoor ;)
    toen het uiteindelijk bij mij gestopt is ben ik daarna nooit meer ongi geworden
    ik vond hem ideaal
    mochten wij straks stoppen met de kinderwens dan neem ik hem weer ;)

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :) Ik had de eerste maanden bloedverlies, als het goed is is dit ook gezegd tegen je dat dit normaal is. Soms een paar dagen niet en dan weer wel.. Na 5 maanden ofzo heb ik geen bloed meer gezien!

4. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Ik heb mijn spiraaltje in november laten plaatsen en heb tot half maand onregelmatig bloedverlies gehad en erge krampen die uitstraalde naar mijn benen.
    Heel erg vervelend en ik heb op het punt gestaan hem weer te laten verwijderen, totdat ineens het bloeden en de krampen wegbleven.
    De gyneacoloog heeft met inbrengen wel gewaarschuwd voor 3 maanden bloedverlies

5. Mauziej86

Mauziej86 Lid

25 jan 2009
    80
    0
    6
    Kapster
    Kerkrade
    hoi hoi!!!
    heb nu sinds 5 dagen de mirena. Had in het begin een beetje roze slijm, heb hem 8 weken na de bevalling laten plaatsen...Heb sinds vanmiddag flink bloedverlies en heel lichte buikpijn...is dit normaal???

6. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Of het normaal is weet ik niet maar ik had het ook

7. Mauziej86

Mauziej86 Lid

25 jan 2009
    80
    0
    6
    Kapster
    Kerkrade
    ik weet wel dat bloedverlies er in het begin bij hoort maar na 3 dagen helemaal niks te hebben gehad loop ik nu min of meer leeg:S:S terwijl ik zo erg ongesteld ook nog nooit ben geweest dat het er ls ik op de wc zit er uit 'loopt'...als dit aanhoudt ga ik toch maar even langs de dokter...

Deel Deze Pagina