hallo allemaal, Hier nog maar een berichtje ben nu inmiddels 11 dagen overtijd! Begin die onekerheid nu wel een beetje zat te worden.. Heb 16( de dag vanaf ik kon testen) , 17 en 21 april voor het laatst getest en allemaaal negatief! En aangezien ik niet het gevoel heb dat ik ongie moet worden of zwanger ben wil ik eigelijk geen test meer doen omdat het waarschijnlijk toch weer een nega word.. Heb vorige week wel telkens steekjes gehad in me buik, af en toe beetje misselijk ( maar of het hierdoor komt) en heb gevoelige tepels.. Kan iemand me vertellen wat ik zou moeten doen??
Ben je normaal wel heel regelmatig ongesteld of ben je pas geleden met de pil gestopt? Als je normaal wel heel regelmatig ongesteld bent, zou je evt langs de huisarts kunnen gaan. Ben je nog maar net met de pil gestopt, dan zou ik even afwachten. Het kan heel lang duren voor je cyclus weer op orde is.
Ik ben sinds december met de pil gestopt, maar heb wel gewooon elke x een regelmatig cyclus gehad, dus hoop dat me lichaam niet aan het ontpillen is! ( maar ben bang van wel..)