Ik weet niet of ik het bij de goede categorie plaats, maar ik heb op internet een jurkje gevonden dat ik graag wil bestellen, maar site is in het duits en kan niet vinden of ze ook naar het buitenland verzenden. Heeft iemand dit jurkje toevallig in NL gezien? Het is volgens de site van mamalicious, maar kan het op hun site niet vinden..
Wowww mooi!!!! Heb zo een jurk nog niet gezien.. Helaas is positiekleding pas een beetje leuk als het handenvol geld kost !
Ik weet niet of je hem daar vandaan hebt, maar hij staat ook op de duitse site van Otto. Misschien verzenden ze hem ook naar NL?
hoi op duitsche site van otto hebben ze heel mooie zwangerschap kleding, ik wil ook bestellen, maar hoe? weet iemand dat?
Voor zover ik kan zien kun je alleen bestellen als je in Duitsland of Oostenrijk woont, maar kijk eens hier: http://kleding-schoenen-dames.marktplaats.nl/merkkleding-positiekleding/257483724-mamalicious-onwijs-mooie-zijden-feestelijk-jurk-met-bloem-s.html Misschien is het precies de maat die je zoekt?
@AMS: balen! Misschien ook even rondje eBay doen? Ik denk dat hij niet meer in de winkel te verkrijgen is omdat het van vorig seizoen is (zomer 2008 ). Anders misschien toch even mailtje aan die Duitse site, zal toch wel iemand Engels spreken daar?
ik heb otto gebeld van nederlands en heb verteld dat ik iets leuks heb gevonden in het duitsche site van otto. gevraagd of ik die kan bestellen naar nederlands, ze zei dat het helaas niet gaat, als je in het buitenland woont. dat kan alleen als je in duitstland woont. jammer
Heb het idd bij otto ook gevonden dat je alleen uit duitsland kan bestellen. Ga het nog bij baur proberen, hopen dat ze het daar wel doen..
AMS kan je tegen mijn zeggen als je het lukt om de bestelling naar nederlands te sturen? ik wil het graag weten want wil ook bestellen.
ik heb kennise in duitsland en zij zullen vanaf duistland voor mij gaan bestellen. uit de shop van otto van duitshland daarna zullen ze naar nl op sturen voor mij. lekker zeg