zwanger door ovu testjes?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by diaan2009, Jun 16, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. diaan2009

diaan2009 Lid

Jun 7, 2009
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames,

even een vraagje voor alle zwangere...
    hoe lang duurde het bij jullie voor het "raak" was,en deden jullie altijd de ovulatie testjes??

ik heb best een lange(30>40 dagen) en onregelmatige cyclus,dus gebruik die testjes nu maar wel.
    wat zijn jullie ervaringen....testjes of niet??:(

ik ben bang dat je door te testen er te veel met je hoofd mee bezig bent( aan de andere kant geeft het veel rust door te weten wanneer je ei is)

ik hoop dat ik een paar antwoorden krijg,want ik vind deze periode leuk en spannend maar ook een beetje frustrerend.

geniet van jullie zwangerschap!!!
    Diaan

2. geriannes

geriannes Actief lid

Jun 8, 2009
    128
    0
    16
    in de horeca
    dedemsvaart overijssel
    ik ben zwanger geraakt door ovu testje
    waren 3 maand bezig voordat ik met ovu testjes begon
    dacht eerst dat ik cyclus had van 28 dagen maar bleek dmv ovu testjes 35 dagen na 2 maand was ik zwanger
    je kunt dan gerichter klussen
    je bent er wel meer meer bezig
    mar wel de moeite waard

3. BrasilPrincess

BrasilPrincess Bekend lid

Mar 24, 2008
    593
    0
    0
    Hey meid

ik gebruikten ook ovu testjes maar bij mij klopten ze niet en op moment dat zwanger raakten had aleen maar negatieve testjes dus geen eisprong maar toch zwanger??Ik had wel getempt en daar was wel duidelijk een ei sprong te zien.Heb veel geld uitgegeven aan die dingen en temp wat goedkoopste was werkten beste bij mij dan.Hopelijk heb jij er wel baadt bij anders kan je temp altijd nog proberen ;)

liefs,

4. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

Jan 30, 2009
    3,322
    0
    0
    Limburg, België
    Welke ovutesten gebruikte je dan BrasilPrincess?

5. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik ben in de derde ronde begonnen met ovutesten, met een regelmatige cyclus. :)

Was dus meteen raak! Maar ook in de andere maanden hebben we heel regelmatig gevreeen, zeker rond het ei. Het was voor mijn gevoel juist rustgevender om mijn ei dmv streepjes te kunnen zien (nou ja de aankondiging van het ei).

6. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

Apr 11, 2009
    2,803
    0
    0
    Hoi,

Hier ook zwanger door ovulatietesten ( nou ja door mijn man dankzij ovulatietesten)
    Slechts 2 maanden na het stoppen met de pil was ik zwanger.

Succes in deze spannende tijden.

7. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

Feb 2, 2009
    1,095
    0
    0
    Gefeliciteerd:D

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hahahaha...zwanger door ovu testjes....(denk echt dat je daar een man voor nodig hebt.

Voor vragen om zwanger te worden met behulp van ovu testjes verplaats ik je vraag naar: zwangerschaps- en ovulatietesten ;)

Succes!
    Elmo

9. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    Ik ben ook zwanger geworden met behulp van ovu testen. Als ik ze niet had gedaan was ik nu waarschijnlijk niet zwanger. Ik had pas op dag 41 een posi ovu test!!! Ik zat steeds maar te wachten op me ongi

Share This Page