Help, bloedverlies!!!

Discussie in 'Miskraam' gestart door Mamavanersin, 12 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavanersin

26 mrt 2007
    65
    0
    0
    huisvrouw
    spijkenisse
    Sinds vancht heb ik echt heftig rood bloed verlies, t voelt gewoon of ik ongesteld ben geworden, ik zou nu 5 weken zwanger zijn, maar ik heb geen propjes of slijm of weet ik t wat gezien.. Ik ben zo bang dat ik mn kindje verloren heb!!! Ik he de ha post gebeld en die zeggen dat ik moet wachten tot maandag!! Hellup wat moet ik doen :(:(:(

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik ben bang dat je idd niks anders kan doen dan wachten tot morgen en dan de vk bellen ....hoop voor je dat het bloedverlies onschuldig is meid !!!

3. Mamavanersin

26 mrt 2007
    65
    0
    0
    huisvrouw
    spijkenisse
    ik hoop t ook, al ga ik maar uit van t ergste :(

4. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Meid, je moet wel hoop houden hoor! Tegen mij zei de Vk dat bloedverlies een van de 3 meest voorkomende klachten is tijdens een zwangerschap!!
    xxx

5. Mamavanersin

26 mrt 2007
    65
    0
    0
    huisvrouw
    spijkenisse
    Echt?? maar ik heb ook gewoon buikpijn alsof ik ongesteld geworden ben :( Oooh ik wil mn kindje echt zo graag houden!!

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    menstruatiepijn is heel normaal aan het begin van een zwangerschap meid ....Bij bloedverlies zeggen ze altijd dat de kansen 50/50 zijn.............

Ik hoop voor je dat je aan de goede kant van de lijn staat !!!

7. Mamavanersin

26 mrt 2007
    65
    0
    0
    huisvrouw
    spijkenisse
    Oh nou ik hoop het ook!! Mn man snapt er helemaal niets van dus ben blij dat jullie er een beetje voor me zijn :)

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    tsaj mannen he .....Dan is zsp inderdaad wel fijn, maar ja onthoudt wel dat iedere zs anders is ...........en dat we hier alleen maar onze eigen ervaringen kunnen delen ........

9. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Tuurlijk ben je onzeker bij bloedverlies...maar het komt zooooo vaak voor, en vaak gaat het dan gewoon goed hoor meid!
    Wat zegt je gevoel? Ik had bv heel sterk het gevoel dat het niet goed was..(al vanaf mn positieve test..)
    Had je al veel klachtjes en zo ja..heb je die nog steeds?
    xxx

10. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Hier hetzelfde meis...
    Misschien kunnen we het samen delen?
    Ik bel ook morgen pas naar de VK omdat ze nu toch niks kunnen doen.

Hier ook helder rood bloedverlies geen erge krampen, gewoon "normaal" menstruatie gevoel..

Ik ben ook zo bang dat ik ons kindje verloren ben :(
    Dus ik weet wat je nu voelt meis!
    Jij ook sterkte!

11. 1ste Wondertje

1ste Wondertje Niet meer actief

Hoi Mamavanersin.

Toen ik mijn een mk had (vorig jaar) heb ik ook in het weekend de vk opgebeld. Maar ze zei me te wachten. De stolsels en het donkere bloed wezen volgens haar op een bloedvaatje dat was gesprongen. In mijn geval helaas niet. Maar ik hoop voor jou dat het goed uitpakt.

In deze zwangerschap heb ik ook last van bloedingen gehad (contactbloedingen), dus het kan nog goed komen meis.

Heel veel sterkte en rustig aan doen.

xxx

12. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.582
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    sterkte meiden,ik duim voor jullie dat het onschuldig is!

Deel Deze Pagina