Temp stijgt pas vanaf NOD

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Meisje89, Jul 26, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Meisje89

Meisje89 VIP lid

Jun 9, 2009
    7,162
    1,395
    113
    Female
    België
    Hoi,
    Mijn temp is de hele maand vrij laag geweest (FF vindt ook geen eitje) Gister was mijn NOD, en toen ging ie omhoog, vandaag weer 0,1 gestegen! Is dit nu teken dat mn regels gewoon later komen? Of betekent het iets anders? Ik kan er echt niet aan uit! Heb gister test gedaan maar die was zoals verwacht negatief (omdat ik denk dat ik geen ei gehad heb) Hoewel ik toch paar dagen later dan normaal pijnsteken gehad heb zoals bij eisprong. Maar temp steeg nooit! Behalve nu dan...

Had gister iet of wat soort bruinverlies (lichter van kleur) Krijg normaal altijd voor mn regels bruinverlies. Maar vandaag heb ik nog niets!

Wat denken jullie, komen mn regels gewoon paar dagen later? En stijgt daarom mijn temperatuur, en heb ik miniem bruinverlies. Of is er iets anders aan de hand? (geen ei, lange cyclus, zwanger?!)

2. Meisje89

Meisje89 VIP lid

Jun 9, 2009
    7,162
    1,395
    113
    Female
    België
    Is er iemand die wil antwoorden?...

3. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,050
    1
    0
    Geen idee sorry. Ik hoop dat je vlug duidelijkheid krijgt

4. Meisje89

Meisje89 VIP lid

Jun 9, 2009
    7,162
    1,395
    113
    Female
    België
    Ja hoop het ook :)

5. Ibas

Ibas Bekend lid

Mar 23, 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    En weet je al meer? Zie dat je 6 dagen overtijd bent...?

6. Meisje89

Meisje89 VIP lid

Jun 9, 2009
    7,162
    1,395
    113
    Female
    België
    Ben 4 dagen overtijd :)

Mn temp is nog steeds hoog. En volgens FF zou ik vrijdag mn eisprong gehad hebben (op dag 35) Maar hoop echt dat ie ongelijk heeft... Want zou dan een cyclus van bijna 50 hebben, en ik krijg mn regels dan net tijdens onze vakantie naar Malta :(
    Had toenstraks bruinverlies (heb ik altijd paar dagen voor ik ongi word) Dus met wat goed geluk krijg ik ze nog voor we vertrekken!

7. loekie1981

loekie1981 Bekend lid

Sep 1, 2008
    578
    0
    0
    Office team manager logistiek
    t westen van brabant
    Hi Meisje

T kan zomaar een late eisprong zijn , of helemaal geen zoals ik 2 mnd terug.. zie link
    Succes!

8. Meisje89

Meisje89 VIP lid

Jun 9, 2009
    7,162
    1,395
    113
    Female
    België
    Denk dan dat ik een héél laat eitje heb gehad, temp is nl. nog steeds 36.7.

Jouw kaartje zie ik niet, enkel die link in je handtekening werkt, maar daar staat die van 2 maand geleden niet in.

9. loekie1981

loekie1981 Bekend lid

Sep 1, 2008
    578
    0
    0
    Office team manager logistiek
    t westen van brabant
  10. Meisje89

Meisje89 VIP lid

Jun 9, 2009
    7,162
    1,395
    113
    Female
    België
    Ja maar die link werkt niet :) Weet niet waarom! Ofwel ligt het hier.

11. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

Jun 9, 2009
    432
    0
    0
    Heej Meisje89

Ik heb heel even meegelezen, en denk dat je je ei gewoon later hebt gehad.
    FF heeft meestal (! hoeft dus niet :)) gelijk en als je temp omhoog is sindsdien en niet meer stijgt is het vrij zeker. Ik zie dat dit ronde 4 is, is dit na de pil? ook een beetje spanning kan zorgen dat je ei later komt... hoe regelmatig iemand ook normaal is. Verder kan bruinig bloedverlies ook een ovulatiebloedinkje zijn geweest...
    Ik hoop aan de ene kant voor je dat het toch je menstruatie is en door gaat zetten, want anders is het jammer voor je vakantie... maar misschien ben je deze ronde wel gewoon zwanger geworden en blijft je menstruatie wel lekker weg voor je vakantie!! Ik hoop dat je wel goed geklust had voor je eisprong!

Liefs Lotte

12. Meisje89

Meisje89 VIP lid

Jun 9, 2009
    7,162
    1,395
    113
    Female
    België
    Dit is idd ronde 4 na de pil.
    We hebben geklust in de tijd dat ik dacht dat mn eisprong was (maar niet wordt aangegeven door FF)

Bij de eisprong die FF geeft... dat was vorige week vrijdag, en we hadden toen al geen seks meer gehad sinds de zondag ervoor (geen zin, moe enzo) en hebben ook pas afgelopen zondag opnieuw geklust... Dus moest het die eisprong zijn dat FF geeft dan is het deze maand niet raak natuurlijk. We zullen moeten zien hoe het loopt. Als ik ongi moet worden dan liever vandaag dan morgen natuurlijk :) Maar heb normaal 12 DPO mn regels, dus moet ze dan zowiezo volgende week pas krijgen... Maar vind gek dat ik dan nu al meer dan een week op voorhand bruinverlies heb!

13. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

Jun 9, 2009
    432
    0
    0
    ja dat is inderdaad vreemd, ik zou door blijven gaan met tempen, daar kan je voor nu de meeste info uit halen over waar je zit in je cyclus. Misschien ben je nu toch wel ongi, ik heb ook een keertje een weekje licht roze slijm gehad. Al blijft het wel een beetje een aparte maand voor je met die hogere temp....
    Even kijken wat die morgen doet!

FF weet het volgens mij ook nog niet zeker en geeft een vermoeden omdat je een rode stippellijn hebt. Als hij zeker weet dat je je ovulatie hebt gehad is het een dikke rode streep(kruis)

succes!

14. Meisje89

Meisje89 VIP lid

Jun 9, 2009
    7,162
    1,395
    113
    Female
    België
    Ja ik temp tot ik ongi word, en volgende ronde doe ik niks meer, niet tempen en geen dagen bijhouden. Dan gaat het misschien wat sneller :) En zit ik niet hele tijd te denken "zou het" Snap je. Nu temp ik gewoon door omdat ik dan smorgens weet als ik die dag ongi ga worden dus daarmee :)

Ik hou jullie op de hoogte!

15. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Hoi hoi,

Het vette kruis krijg je alleen van FF als je ook een posi ovutest of eggwhite hebt gehad en dat invult. Als je dit niet doet, blijft het een stippelkruis, ook als je al wel zeker weten een ei hebt gehad. Gezien je tempcurve denk ik ook dat je ei is geweest op de dag dat FF aangeeft. Na deze dag is je temp pas gaan stijgen tot boven het gemiddelde van voor je eisprong. Tel er nu ongeveer 14 dagen bij op (vanaf je eisprong) en je hebt je nod (met een variatie mogelijk van 10-18 dagen na je eisprong).

Ik denk dat je cyclus zo lang is omdat je nog niet zo lang bent gestopt met de pil. Je lichaam moet nu alles zelf regelen en dat kan best een tijdje duren. Heb goede verhalen gelezen over Etos Zwanger Worden-pillen. Deze schijnen je cyclus te helpen tot het weer stabiel is. Mss dat je hier eens over na kunt denken.

Hoop in elk geval wel dat je een fijne vakantie hebt.

16. Meisje89

Meisje89 VIP lid

Jun 9, 2009
    7,162
    1,395
    113
    Female
    België
    Mja ik weet niet... Vrees er ook voor dat ik laat ei heb gehad! Temp is nog steeds hoog dusja. Heb wel al meer bruinverlies dus hoop stiekem dat mn ongi alsnog wat vroeger komt dan 12 DPO (zoals de vorige 3 mnd) Ik dacht eigenlijk dat mn lijf nu wel op orde was, omdat ik 3x perfect regelmatig was! Was er zo blij mee :D

Maarja, ze zullen volgende week wel komen. Hebben ook helemaal niet geklust toen dus is nu gewoon afwachten.

Over die Ethos zw-worden pillen: ik ben van België en kan ze niet zomaar halen he. En ga nu volgende maand ook niet meer tempen, geen dagen meer bijhouden, er gewoon ff niet aan denken en dan zien of het nog lang duurt eer ik zwanger ben! Gemiddeld duurt het toch minimum 6 maand eer je zwanger bent he :) Dus hoef nog niet bang te zijn met mn bijna ronde 5.

Share This Page