hoi allemaal, ik ben onder behandeling bij een gyn. vanwege pcos. hiervoor krijg ik clomid 50 mg. nu zit ik in de wachttijd. hier mijn tempkaartje. dag 1 36.7 dag 2 36.7 " 3 36.5 4 36.5 5 36.6 6 36.6 7 36.5 8 36.2 9 36.8 te laat getempd om 9 uur s morgens normaal 6 uur 10 36.6 11 36.5 12 36.4 13 36.5 14 36.4 15 36.5 16 36.3 positieve ovu test 17 36.7 18 36.6 19 36.5 20 36.6 21 36.8 22 36.7 23 36.9 24 37.0 25 36.5 26 36.9 volgens de ovu test heb ik cd 17 mijn ei gehad. dit was ook volgns de gyn. maar nu vraag ik me af of ik zwanger kan zijn omdat ik zo ping pong bal ben met me temp. ik temp mij altijd tussen 5.30 en 6.30. hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen. ik ben van plan als ik 30 aug nog niet ongi ben een test te doen. ik had 2 dagen na mijn ei ook gevoeld te hebben last van mijn borsten mar dit is nu niet meer zo. ben alleen moe, humeurig, soms misselijk en wat krampen af en toe maar nog geen rozige afscheiding gr spekkie
Hoi Spekkie, Vaak als er geen zwangerschap is krijg je op je 14e dag na je eisprong je menstruatie. Je zit nu op dag 11. Je temp. is mooi hoog na je eisprong met een lage temp. maar dat kan ook de innesteling dip zijn.
Drukte per ongeluk op verzenden, dus 30 aug. testen is goed mogelijk. Mocht je die dag een flinke daling hebben of eerder dan komt waarschijnlijk je ongi. Spannend Spekkie. Ik hoop voor je dat het raak is. Groetjes, Lente
hoi lente, bedankt voor je hulp. ik las bij je dat je al in rond 16 zit. ja idd spannend. ik heb wat last van krampen maar geen zware. verder heel erg moe. nou ik wacht lekker af. en we zien wel gr spekkie
hoi lente, ja spannend. bedankt voor je reactie. vanmorgen was me temp 37.0 dus blijf hoog nu. ik ga zondag testen en dan zien we wel gr spekkie
Hee Spekkie, Zeker spannend en het kunnen symptonen van een zwangerschap zijn. Laat je het hier even weten wat de uitkomst is? Groetjes, Snoepie
hoi lente, ik denk toch dat ik me ongesteldheid krijg want me temp was vanmorgen 36.4. dus ga zondag niet testen en maandag weer terug naar de gyn en dan zal ik wel weer de hele riedel opnieuw moeten ondergaan. gr spekkie
Bah, wat balen Spekkie. Ben je al lang onder behandeling als ik vragen mag? Hoop dat het een eenmalige implantatie dip is en anders een dikke knuffel, Liefs, Lente
hoi lente, we lopen nu 7 maanden bij de gyn waarvan ik 1 keer zwanger ben geweest helaas ma na 13 weken zwangerschap. en nu was het de 1e ronde na me miskraam. maar het is zo gek ik heb een gevoel van ik word ongi:x maar een ander stemmetje zegt dat het raak is. zo raar. ik heb ook geen krampen nu. het zijn een soort aanvalletjes. nou heb ik ook nog geen verlies van roze,bruin of rood. en als dat zondags ook nog niet is dan gooi ik er toh een testje tegenaan. maar ik hou me temp bij en als ie morgen weer hoog is dan snap ik er geen bal meer van hahah. loop jij ook bij een gyn? omdat er bij je staat ronde 16. tot snel gr spekkie
Ha Spekkie, Jee, wat rot voor je een miskraam na zoveel weken wat zal dit een shock voor jullie geweest zijn. Ik ben sinds juni bij de gyn. waar ze inmiddels hebben ontdekt dat een eileider dicht zit en het zaad van mijn vriend was ook niet optimaal. Maar een spontane zwangerschap kan nog steeds. Eind sept. moet ik terugkomen (en in die tussentijd moet mijn vriend een 2e test doen) en dan gaan we een kijkoperatie plannen en de verdere mogelijkheden bespreken. Daarvoor nog 2 keer kans dus hoop voor mijn vriend dat het niet nodig is (volgend weekend blijken) en anders geen kijkoperatie nodig is (eind sept.) maar hou er wel rekening mee. Ik hoor wel vaker dat een cyclus in de war kan zijn na een mk dus wie weet is dit bij jouw ook het geval. Veel strekte. Liefs, Lente
hoi lente, Vanmorgen was me temp nu weer 37. snap der niks meer van. als ik maandag geen rare afscheiding heb dan doe ik een test. Heb je een idee of het raak is? wat vervelend maar gelukkig heb je toch nog gewoon kans op een natuurlijke zwangerschap. en maar hopen dat al die toeters en bellen niet nodig hoeven te zijn. gr spekkie
hoi Lente, ik heb vanmorgen getempd en was 36.9 ik heb getest en hij is positief. dus ik ben zwanger. ik hoop voor je dat jij 6 sept ook een positieve test in je handen houd gr spekkie
Wauw, Spekkie wat een goed nieuws Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en ik hoop dat dit keer alles goed blijft gaan. Hier gaat de temp. nog steeds goed. Mijn gemiddelde cyclus is 25 dagen maar ook wel eens 27 en dat lijkt deze ronde zo te zijn. Moet dus nog tot vrijdag geduld hebben. Voelde me vanochtend licht misselijk maar dat kan wat anders zijn natuurlijk. Ik probeer nergens op te rekenen maar hopen doe ik des te meer. Groetjes, Lente
hoi lente, dank je wel. en wat zegt je gevoel. 27 dgn is toch wel netjes? ik duim voor je hoor. en wie weet gr spekkie
Mijn gevoel zegt ja maar durf het eigenlijk niet hardop uit te spreken. Ben zo bang dat ik toch weer ongesteld wordt en het is nog 5 dagen dus nog erg lang. Maar als je mijn grafiek bekijkt klopt de berekening van ff wel dus moet echt tot vrijdag wachten. O, wat is dat moeilijk. Alvast bedankt voor het duimen en ik hou je op de hoogte. Groetjes, Lente